سجاد غریبی ملقب به هالک ایرانی پس از مدت‌ها با انتشار یک استوری عجیب در صفحه شخصی اش از چهره و استایل برادران اش رونمایی کرده است.

عکس/ رونمایی سجاد غریبی هالک ایرانی از برادران بدنسازش!
کد خبر : ۲۱۷۹۶۵
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح- بدون شک سجاد غریبی یکی از عجیب ترین و پر حاشیه‌ترین چهره‌های مجازی این چند سال اخیر است که با لقب هالک ایرانی دنبال کنندگان زیادی را در اینستاگرام با خودش همراه کرده است.

البته او سال گذشته پس از شکست تحقیرآمیزش در مقابل یک ورزشکار قزاقستانی که به گوریل قزاق شهرت داشت یک سال از فعالیت در فضای مجازی فاصله گرفت.

اما حالا چند ماهی است که او دوباره به شبکه‌های اجتماعی برگشته و با انتشار ویدئوهایی از تمرینات تازه اش بار دیگر به مانند گذشته رجزخوانی اش را شروع کرده است.

با این وجود به نظر می رسد اینگونه فعالیت‌های مجازی سجاد غریبی صرفا حالت نمایشی دارد و بیشتر برای جلب توجه کاربران و مخاطبان اش است.

در همین راستا حالا این ورزشکار پرحاشیه تصویری را در صفحه شخصی اش منتشر کرده و با به کار بردن کلمه «برادرانم» به دوستان صمیمی‌اش ابراز احساسات کرده است.

با این حال نکته عجیب این استوری هالک ایرانی استایل عجیب و اضافه وزن مشهود او است که واکنش منفی کاربران مجازی را در پی داشته است.

مرموز هالک ایرانی برای یک بازگشت جنجالی

سجاد غریبی که در فضای مجازی به هالک ایرانی شهرت دارد، نخستین بار سال 96 تصاویری از عضله های نامتعارف اش در اینستاگرام منتشر کرد و مورد توجه قرار گرفت.

پس از آن هم جنجال های او بالا گرفت و خبر رسید که او قرار است با مارتین فورد، مشهور به ترسناک‌ترین مرد روی کره زمین ۲ آوریل ۲۰۲۲ (۱۳ فروردین ۱۴۰۱) در لندن مباربزه کند.

اما بعد مارتین فورد به دلیل سیاه نمایی های سجاد غریبی این مبارزه را لغو کرد.

5 ماه بعد هم سجاد غریبی در دبی با آلمات باخیتوویچ معروف به گوریل قزاق مبارزه کرد و به شکلی مضحک از او شکست خورد.

این مسئله سبب شد تا سجاد غریبی به شدت مورد انتقاد قرار بگیرد و پس از آن از فضای مجازی خداحافظی کند.

حالا پس از گذشت 13 ماه از این ماجرا او یک استوری در اینستاگرام اش منتشر کرده و گفته که قرار است جنجال های اخیرش را از سر بگیرد. اما جزئیاتی درباره برنامه اش منتشر نکرده است.