عکس/ استوری جنجالی سپهر حیدری منو تغذیه بازیکنان پرسپولیس را افشا کرد!

سپهر حیدری کاپیتان پیشین پرسپولیس با انتشار یادداشتی بحث برانگیز در صفحه شخصی‌اش منو تغذیه این روزهای بازیکنان پرسپولیس را افشا کرده است.

کد خبر : ۲۱۷۸۶۸
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح- در هفته های اخیر انتشار اخباری عجیب درباره تغذیه این روزهای بازیکنان پرسپولیس باعث جنجال گسترده ای در رسانه ها و شبکه‌های اجتماعی شده است‌.

ماجرا از این قرار است که ظاهرا مدتی است وعده ناهار بازیکنان پرسپولیس به دلیل بدهی باشگاه به رستوران مربوطه قطع شده و تغذیه ای ساده و عجیب جایگزین غذای همیشگی اعضای تیم شده است.

حتی یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس هم در مصاحبه‌های اخیرش به این موضوع پر سر و صدا اشاره کرده و اعلام کرد که وعده ناهار اعضای تیم مدتی است قطع شده است.

البته شنیده ها حاکی از این است که تخم مرغ و سیب زمینی آب پز جایگزین وعده اصلی تغذیه سرخ پوشان شده و همین امر باعث عصبانیت و اعتراض شدید بازیکنان شده است.

در همین راستا حالا سپهر حیدری بازیکن اسبق پرسپولیس با انتشار یادداشتی جنجالی در اینستاگرام اش بار دیگر با جملاتی تند و تیز به رضا درویش حمله کرده است.

ستاره قدیمی باشگاه پرسپولیس ضمن اشاره به غذای این روزهای اعضای تیم محبوب اش، رضا درویش را مقصر اصلی این اتفاق دانسته و از او تقاضا کرده که مدیریت پرسپولیس را ترک کند!

همچنین حیدری به این موضوع اشاره داشته که درویش با این اقدام شان باشگاه و بازیکنان پرسپولیس را به بازی گرفته است.