با این تست خودشناسی میزان رازدای شما لو می رود!

با انجام این تست شخصیت شناسی میزان تعهد و رازداری شما مشخص می شود.

کد خبر : ۲۱۷۸۴۳
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح، به سه تصویر مختلف از چوب جاروها نگاه کنید و بدون بازتاب زیاد تصمیم بگیرید که کدام یک بیشتر در شما طنین انداز می شود.

تصویر 1: چوب جارو آشکار

اگر اولین تصویر توجه شما را جلب کرد و با شما طنین انداز شد، نشان دهنده این است که شما کاملا رازدار هستید. دوست دارید چیزها را برای خود نگه دارید و اغلب افکار و احساسات خود را پنهان نگه دارید.

با این حال، این بدان معنا نیست که شما لزوماً در حال اغفال هستید. شما به سادگی برای حریم خصوصی خود ارزش قائل هستید و از داشتن اسرار کوچک خود لذت می برید. ممکن است برای دیگران مرموز یا گریزان باشید، اما این فقط به این دلیل است که به حفظ مرز بین زندگی شخصی خود و جهان اعتقاد دارید.

تصویر 2: جارو مرموز

اگر تصویر شماره دو با شما طنین انداز شد، به این معنی است که سطحی از حیله گری در طبیعت شما وجود دارد. شما در مانور دادن موقعیت ها و افراد برای رسیدن به آنچه می خواهید مهارت دارید.

این به این معنی نیست که شما ناصادق یا غیرصادق هستید، اما ممکن است از کمی نقشه کشی و استراتژیک لذت ببرید. این راه شما برای پیمایش در چالش های زندگی است. شما ترجیح می دهید برنامه های خود را تا زمانی که برای اجرا آماده شوند مخفی نگه دارید و عنصر شگفتی را به اقدامات خود اضافه کنید.

تصویر 3: جارو پنهان

اگر تصویر سوم تصویری است که توجه شما را به خود جلب می کند، به این معنی است که شما هم رازدار هستید و هم کلاهبردار. شما در حفظ اسرار مهارت دارید، حتی تا آنجا پیش می روید که آنها را از خودتان دور نگه دارید. به طور همزمان، شما در طرح ریزی برنامه ها و استراتژی ها، اغلب بدون اینکه دیگران متوجه شوند، ماهر هستید.

این ترکیب شما را به یک حریف قدرتمند در هر شرایط رقابتی تبدیل می کند. با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که در حالی که رازداری و حرف زدن می تواند در موقعیت های خاص به شما کمک کند، باز و صادق بودن در روابطتان به همان اندازه مهم است.

منبع: سرگرمی روز