عکس/ تصویر دیده نشده ای که فرشاد احمدزاده از مراسم عروسی اش منتشر کرد

فرشاد احمدزاده ستاره سابق پرسپولیس با انتشار یک استوری عاشقانه در صفحه اینستاگرام اش تولد همسرش را تبریک گفته است.

کد خبر : ۲۱۵۲۴۶
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح- فرشاد احمدزاده بازیکن فعلی سپاهان اصفهان با نمایش تصویری عاشقانه در اینستاگرام اش زادروز همسرش را تبریک گفته است.

هر چند احمدزاده در زمان بازیگری‌اش در باشگاه پرسپولیس یکی از چهره‌های جنجالی و پرحاشیه سرخ پوشان در خارج از زمین فوتبال بود.

اما ازدواج ناگهانی و خبرساز او با کیانا محمدی باعث شد او این روزها زندگی آرام و به دور از جنجالی را چه در زمین بازی و چه خارج از دنیای ورزش تجربه کند.

این در حالی است که همسر فرشاد احمدزاده کیانا محمدی یکی از اینفلوئنسر های مطرح فضای مجازی و یک مدل تبلیغاتی است که فعالیت های زیادی در این زمینه انجام داده است.

البته گفتنی است که این زوج مشهور چند ماهی است صاحب یک فرزند پسر به نام کایان شده اند.

با این حال نکته جالب توجه این استوری تبریک تولد احمدزاده تصویر متفاوتی است که وی از روز عروسی اش منتشر کرده است.

بخوانید: عکس/ استوری احساسی ناصر محمدخانی برای علی پروین

رونمایی متفاوت همسر فرشاد احمدزاده از خودروی فوق لاکچری اش

به گزارش وقت صبح، فرشاد احمدزاده ستاره قدیمی تیم پرسپولیس در سال‌های اخیر یکی از پرحاشیه ترین بازیکنان در خارج از زمین فوتبال بود.

اما او پس از ازدواج با کیانا محمدی که یک مدل مطرح در صنعت فشن است حالا یکی از کم حاشیه ترین و باکیفیت ترین فوتبالیست های جوان لیگ برتر ایران است.

هر چند بازیکن فعلی سپاهان بارها به این موضوع اشاره داشته که ازدواج با همسرش یکی از نقاط عطف و بااهمیت زندگی اش بوده است.

البته این زوج مشهور چند ماهی است که صاحب فرزند پسری شده اند و همین امر باعث شده که حضور آنان در فضای مجازی کمرنگ شود.

در همین راستا اکنون کیانا محمدی در تازه ترین فعالیت اش در اینستاگرام با انتشار مطلب معناداری از خودروی فوق لاکچری اش رونمایی کرده است.