سیامک نعمتی هافبک سابق پرسپولیس با انتشار پستی معنادار در صفحه شخصی‌اش تلویحا به جدال جدید یحیی گل محمدی و باشگاه پرسپولیس کنایه زده است.

عکس/ کنایه تند و تیز سیامک نعمتی به جنجال جدید یحیی گل محمدی
کد خبر : ۲۱۴۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح - جدایی بحث برانگیز فصل گذشته سیامک نعمتی از باشگاه پرسپولیس یکی از پر سر و صدا ترین جدایی‌های لیگ برتر فوتبال بود.

چرا که این بازیکن ۲۹ ساله در شرایطی مجبور به فسخ قرارداد با تیم محبوب اش شد که به هیچ وجه قصد جدایی از سرخ پوشان پایتخت را نداشت.

البته در همان روزهای ابتدایی او و خانواده اش بارها اعلام کردند که به سبب نارضایتی یحیی گل محمدی او به اجبار پرسپولیس را ترک کرده است.

هر چند با گذشت چندین ماه از این ماجرا و سپری کردن فصلی بسیار سخت در پرسپولیس او این روزها در تراکتورسازی عملکرد خوبی را از خودش به نمایش گذاشته است.

اما فعالیت های مجازی نعمتی از زمان جدایی اش از پرسپولیس رنگ و بویی معنادار و پر از کنایه به خودش گرفته است.

در همین رابطه بازیکن فعلی تراکتورسازی در تازه ترین پست اینستاگرامی اش و در هیاهوی جدال یحیی گل محمدی با مدیران پرسپولیس مطلبی طعنه آمیز را منتشر کرده است.

او در این رابطه نوشته است:

برکت فقط پول نیست، به نظرم آشنایی با آدم حسابی‌ها بزرگترین برکته…

بخوانید: ویدیو/ عاشقانه خیره کننده سیامک نعمتی و همسرش در خودروی لاکچری شان

کنایه مرموز و حاشیه ساز همسر سیامک نعمتی به پرسپولیسی ها

به گزارش وقت صبح، گلزنی امروز سیامک نعمتی با پیراهن تراکتورسازی در مقابل آلومینیوم اراک بازتاب گسترده ای در میان رسانه ها و فضای مجازی داشته است.

این وینگر تکنیکی که فصل گذشته در کمال ناباوری طرفداران سرخ پوش با بی مهری کادر فنی مواجه شد، این روزها به عنوان یکی از مهره‌های اصلی تیم تراکتورسازی در زمین حضور دارد.

البته با گذشت چندین ماه از جدایی این بازیکن از باشگاه پرسپولیس هنوز اغلب هواداران این تیم او را یکی از چهره‌های محبوب قدیمی تیم‌شان می دانند.
با این حال به نظر می رسد که خانواده سیامک نعمتی هنوز جدایی بحث برانگیز او از پرسپولیس را از یاد نبرده اند و از کادر فنی این تیم بسیار گله دارند.

در همین رابطه حالا همسر نعمتی با انتشار استوری کنایه آمیزی در اینستاگرام اش از گلزنی همسرش تمجید کرده و تلویحا به پرسپولیسی‌ها طعنه زده است.