ستاره مشهور هالیوود برای “دیوید بکام” سنگ تمام گذاشت+عکس

در سال 2007 تام کروز و ویل اسمیت یک جشن ویژه و اعیانی برای دیوید بکام به مناسبت پیوستن او به لس‌آنجلس گلکسی گرفتند.

کد خبر : ۲۱۳۴۰۶
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح ؛ زمانی که دیوید بکام در سال ۲۰۰۷ به لس‌آنجلس گلکسی پیوست، تام کروز و ویل اسمیت به سبکی خاص و شیک از او در آمریکا استقبال کردند و یک مهمانی پر از ستاره برپا کردند.

برخی از بزرگترین ستارگان سینما و موسیقی جهان در این جشن بزرگ که به مهمانی بعد از اسکار تشبیه شده بود، شرکت کردند از جمله بروس ویلیس، جیم کری، متیو پری و استیوی واندر.

ستاره سابق منچستریونایتد با یادآوری این جشن در مستند خود در نتفلیکس گفت:

«نکته جالب این بود که من با تام کروز دوست بودم. به یاد دارم که تام به من گفت: من و ویل قرار است یک مهمانی برای تو برگزار کنیم. من گفتم: ویل؟ او گفت: ویل اسمیت!»

دیوید گاردنر، دوست و شریک تجاری بکام، در مورد این مهمانی گفت: «مثل حضور در موزه مادام توسو بود، هر طرف را که نگاه می‌کردی یک فرد مشهور می‌دیدی. سپس دو دقیقه بعد پیانو به صدا درمی‌آید و می‌بینی استیوی واندر برای او آهنگ تولدت مبارک را می‌خواند.»

کایل مارتینو، ستاره سابق لس‌آنجلس گلکسی افزود: «ما باید برای تام کروز دایره‌ای درست می‌کردیم تا او بتواند رقص فیلم Risky Business را دوباره انجام دهد.»

بکام در ۱۲۴ بازی برای لس‌آنجلس گلکسی ۲۰ گل به ثمر رساند و ۴۲ پاس گل داد و سپس در سال ۲۰۱۳ به پاری‌سن‌ژرمن پیوست و در آنجا بازنشسته شد.

اسطوره انگلیسی سال بعد به MLS بازگشت تا از بند موجود در قراردادش برای ساخت یک تیم استفاده کند. او سپس اینترمیامی را تشکیل داد.

منبع:خبر ورزشی