همسر سیامک نعمتی با انتشار ویدئویی خاص در صفحه شخصی اش از عاشقانه معنادار تازه ای در خودروی فوق لاکچری شان رونمایی کرده است.

ویدیو/ عاشقانه خیره کننده سیامک نعمتی و همسرش در خودروی لاکچری شان
کد خبر : ۲۱۱۰۱۶
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح- سیامک نعمتی کاپیتان فصل گذشته پرسپولیس پس از پیوستن به تراکتور سازی همچنان در نزد اغلب هواداران سرخ پوشان محبوب است.

هرچند اغلب طرفداران قرمز پس از گذشت ماه ها هنوز معتقدند که در حق کاپیتان محبوب‌شان جفا شده و او در نهایت بی مهری عوامل فنی باشگاه از این تیم جدا شده است.

این در حالی است که برخی هم یحیی گل محمدی سرمربی این باشگاه را در این جدایی اجباری مقصر می‌دانند و اعتقاد دارند او از جمله کسانی بوده که در رفتن نعمتی نقش به سزایی داشته است.

با این وجود و پس از گذشت چندین ماه به نظر می رسد هافبک شماره 88 تراکتور به شرایط فعلی اش در تبریز عادت کرده و حالا خودش را یک تراکتوری متعصب می داند.

در همین خصوص اکنون همسر نعمتی با منتشر کردن ویدئوی عاشقانه ای در صفحه شخصی اش به او به طور ویژه ابراز علاقه کرده است.

البته خودروی لاکچری سیامک نعمتی و موسیقی احساسی پخش شده در این ویدئو حسابی مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

بخوانید: عکس/ جورجینا با لباس عجیب جیمز باند در پاریس

بلوای دوباره همسر سیامک نعمتی با یک استوری متفاوت

به گزارش وقت صبح، با گذشت چندین ماه از داستان جدایی سیامک نعمتی کاپیتان قدیمی تیم پرسپولیس از این باشگاه و پیوستن اش به تراکتور سازی هنوز ابهامات زیادی در این موضوع وجود دارد.

نعمتی که برخلاف میل قلبی اش مجبور به فسخ قرارداد با سرخ پوشان شد پیش از رفتن اش به تراکتورسازی در مصاحبه ای اعلام کرد که یک نفر در باشگاه پرسپولیس او را نمی‌خواسته است.

هرچند اغلب طرفداران و‌ رسانه ها در آن مقطع مدعی شدند که منظور این وینگر تکنیکی از یک نفر خاص همان یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس است.

البته همسر سیامک نعمتی که یک دندانپزشک است در آن روزها با انتشار استوری هایی تند و تیز علیه مدیریت باشگاه پرسپولیس بارها سرمربی این تیم را مورد انتقاد قرار داد.

حالا هم منتشر شدن استوری تازه ای از سوی همسر سیامک نعمتی در خودروی فوق لاکچری اش توجه کاربران مجازی را جلب کرده است.

همسر نعمتی که تاکنون تصویری از او در فضای مجازی منتشر نشده در روزهای پر التهاب جدایی همسرش از پرسپولیس با فعالیت های جنجالی اش مخاطبان زیادی را با خودش در اینستاگرام همراه کرده است.