دختر زیبای “مایکل جکسون” شبیه یک جادوگر پیر شده!

پاریس جکسون، دختر خواننده مشهور مایکل جکسون، در هفته مد پاریس به خاطر ظاهرش مورد تمسخر قرار گرفت!

کد خبر : ۲۱۰۵۳۳
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح - پاریس جکسون پس از حضور در هفته مد پاریس درگیر نفرت پراکنی‌های شدید بخاطر ظاهرش شده!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، پاریس جکسون به کاربران اینترنتی بی‌رحمی که می‌گفتند او مانند یک جادوگر پیر به نظر می‌رسد پاسخ داد.

پاریس جکسون به تازگی در هفته مد پاریس در فرانسه حضور پیدا کرد. او حالا به برخی از واکنش‌هایی که به ظاهرش شده است، پاسخ داده است.

او پس از به اشتراک گذاشتن تصاویری از خود در مراسمی در هفته مد پاریس، گرفتار انتقادهای شدیدی درباره ظاهرش شد.

این بازیگر و مدل 25 ساله یکی از کسانی بود که این هفته در کنفرانس مد دوسالانه در فرانسه حضور داشتند.

او اخیراً ویدیویی از خود روی فرش قرمز در این مراسم به اشتراک گذاشته است. پاریس - که دختر مایکل جکسون فقید است - برای این مراسم که در کاخ توکیو برگزار شد، یک پیراهن قهوه‌ای و یک دامن همرنگ پوشیده بود.

این ویدیو بازخورد بسیار بدی در اینستاگرام به دنبال داشت. کاربران زیادی اعلام کردند که او پیر به نظر می‌رسد. با این حال، برخی از مردم با بیان اینکه نورپردازی ظاهر خانم را بدتر کرده است، واکنش نشان دادند.

پاریس به برخی از واکنش‌هایی که دربافت کرد، پرداخت. او اظهار داشت: «این عکس بدون فیلتر، بدون آرایش و نورپردازی معمولی است. این توضیح برای کسانی است که گفتند من پیر و خسته به نظر می‌رسم. من تنها 25 سال دارم. فقط جوان و مضطرب هستم.»

دختر خواننده مشهور آمریکایی بخاظر این توضیحات و مسخره شدن توسط کاربران اینترنتی حمایت زیادی از افراد مشهور و طرفدارانش دریافت کرد.