فرار مالیاتی دیگری از “شکیرا” خانم خواننده مشهور لو رفت!

شکیرا خانم خواننده مشهور لاتین با دومین اتهامات فرار مالیاتی خود توسط دولت اسپانیا در سال 2019 مواجه شده است!

کد خبر : ۲۱۰۱۷۳
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح - شکیرا خانم خواننده، در میان جنجال ادامه‌دار طلاقش، بار دیگر درگیر اتهامات فرار مالیاتی خود در سال 2019 است!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، شکیرا با نبردهای حقوقی جدیدی بر سر جرایم مالیاتی ادعایی روبرو می شود.

این خواننده سرشناس کلمبیایی اکنون برای دومین بار در پی اتهام قبلی در سال 2019 با اتهامات مقامات اسپانیایی روبرو شده است.

این اتهامات جدید، شهرت شکیرا را هم از نظر شخصی و هم از نظر حرفه‌ای تحت تاثیر خواهد گذاشت! طرفداران در سراسر جهان نگرانی‌های خود را درباره این موضوع ابراز کرده‌اند.

شکیرا برای اولین بار در سال 2019 در اسپانیا به فرار مالیاتی متهم شد. جایی که با شریک زندگی سابق خود جرارد پیکه فوتبالیست باشگاه بارسلونا و دو فرزندشان زندگی می‌کرد.

طبق ادعای اداره مالیات اسپانیا، شکیرا از پرداخت مالیات‌های قابل توجهی بین سال‌های 2012 و 2014 با ادعای دروغین اقامت در باهاما طفره رفته است.

شکیرا بار دیگر به دادگاه خواهد رفت!

بیش از دو سال بعد، خواننده کلمبیایی بار دیگر درگیر این ماجرا شده است.

این بار، مقامات اسپانیایی بر این باورند که او بین سال‌های 2015 تا 2018 حدود 14.5 میلیون یورو (17.2 میلیون دلار) مالیات از کشور کلاهبرداری کرده است.

شکیرا متهم است که در طول این مدت با وجود گذراندن زمان زیادی در اسپانیا، اقامت خود در اسپانیا پنهان کرده است. حضورهای عمومی، اجراها و پست‌های شکیرا در رسانه‌های اجتماعی نشان می‌دهند که او بیشتر زمان خود را در اسپانیا گذرانده است.

تیم حقوقی شکیرا در پاسخی سریع به اتهامات جدید، اصرار داشتند که او بی گناه است و همیشه قوانین مالیاتی اسپانیا را رعایت کرده است.

دفاعیات او مدعی شد که در طول تحقیقات سال 2019، وضعیت اقامت او روشن شده است، به همین دلیل است که هیچ اتهام رسمی مطرح نشده است.