سوفی ترنر: درخواست طلاق همسرم را از رسانه شنیدم!

تقریبا سه هفته پس از درخواست طلاق «جو جوناس»، برای پایان دادن به ازدواج چهارساله با همسرش، ستاره سریال «بازی تاج و تخت» شکایتی برای بازگرداندن دخترانش، «ویلا» سه ساله و «دی‌جی» ۱۴ ماهه به بریتانیا ارائه کرد.

کد خبر : ۲۰۷۸۲۱
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح- یک رسانه نزدیک به سوفی ترنر، هنرپیشه ۲۷ ساله نوشت:« دو فرزندشان در اواخر ژوییه، زمانی که او مشغول فیلمبرداری مینی سریال «آی‌تی‌وی جوان» بود، به همراه جو ۳۴ ساله که در حال برگزاری تور کنسرت در ایالات متحده بود، بریتانیا را ترک کردند، و این فقط یک توافق موقت بوده است.»

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، در متن شکایت ترنر با اشاره به این که او نیز قصد داشت پس از پایان فیلمبرداری خود به این سه نفر بپیوندد، آمده که شکست ازدواج او و جو «بسیار ناگهانی» اتفاق افتاد.

طبق اظهارات ترنر در این سند، آنها در ۱۵ اوت با یکدیگر مشاجره شدیدی داشتند، اما وقتی که جوناس حدود دو هفته بعد در اول سپتامبر پرونده طلاق را در فلوریدا تنظیم کرد، او از طریق رسانه‌ها و چند روز بعد از آن مطلع شده است.

در اوراق طلاق ثبت شده در میامی، ایالت فلوریدای آمریکا، که خبر آن در ۵ سپتامبر منتشر شد، جوناس اعلام کرده بود که «ازدواج بین طرفین به طور جبران‌ناپذیری شکست خورده است» و خواستار برنامه‌ای برای «مسئولیت مشترک والدین» شده بود.