عکس/ اولین واکنش معنادار گل محمدی به شکست اش در برابر تیم رونالدو

اولین واکنش مجازی یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در صفحه شخصی اش پس از شکست تلخ در مقابل یاران رونالدو حسابی خبرساز شده است.

کد خبر : ۲۰۷۶۲۷
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح- با گذشت چند روز از دیدار تیم پرسپولیس و النصر عربستان هنوز اغلب هواداران این باشگاه محبوب از شکست تلخ شاگردان یحیی گل محمدی در مقابل یاران رونالدو دلگیر هستند.

البته عده ای از طرفداران و پیشکسوتان پرسپولیس علاوه بر کیفیت فاجعه بار زمین ورزشگاه آزادی، تصمیمات کادرفنی پرسپولیس در ترکیب بازیکنان را از علل اصلی این باخت دانسته اند.

همین امر سبب شده که هجمه ای شدید علیه یحیی گل محمدی در فضای مجازی شکل بگیرد و او را مقصر اصلی اشتباهات تیم معرفی کنند.

در همین رابطه حالا و پس از چندین روز گل محمدی با انتشار یک استوری معنادار در صفحه شخصی اش به این اتفاقات واکنش نشان داده است.

سرمربی پرسپولیس طبق عادت دیرینه پنج شنبه ها با نمایش تصویری از بزرگان فقید باشگاه پرسپولیس نشان داد که دوستان اش را فراموش نکرده است!

هر چند از استوری خاص گل محمدی می توان نتیجه گرفت که او تلویحا به این موضوع هم اشاره داشته که پرسپولیس با داشتن ستاره های بزرگی همیشه بزرگ بوده و با یک شکست کوچک نمی شود.

بخوانید: عکس/ خانه جدید قوچان نژاد در کشورهای حوزه خلیج فارس

برخورد گرم ستاره لیورپولی با یحیی گل‌محمدی

به گزارش خبر ورزشی، در حاشیه بازی پرسپولیس و النصر یحیی گل محمدی و سادیو مانه برخورد گرمی با یکدیگر داشتند.

از هفته اول لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس و النصر در استادیوم آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که نماینده عربستان موفق شد با نتیجه ۲-۰ سرخپوشان تهرانی را شکست دهد.

در دقیقه ۸۵ بازی سرمربی النصر سادیو مانه را از زمین بازی خارج کرد و خلید الغنام را به بازی فرستاد.

مانه هنگام خروج از زمین با یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس دست داد و سپس راهی نیمکت تیمش شد.