عکس/ خانه جدید قوچان نژاد در کشورهای حوزه خلیج فارس

رضا قوچان نژاد ستاره سابق تیم ملی فوتبال بالاخره با منتشر کردن یک استوری در صفحه شخصی اش به شایعات متفاوت درباره محل سکونت تازه اش خاتمه داد.

کد خبر : ۲۰۷۴۳۳
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح- رضا قوچان نژاد مهاجم اسبق و محبوب تیم ملی فوتبال کشور در سن ۳۴ سالگی زمانی که هنوز می توانست یک ستاره باشد، به فعالیت خود در عرصه فوتبال حرفه‌ای پایان داد.

البته این ملی پوش سابق از ابتدای فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲ به طور کامل از دنیای فوتبال خداحافظی کرد و حالا به عنوان یک پیشکسوت کم حاشیه در خارج از زمین فوتبال شناخته می شود.

با این وجود قوچان نژاد در این سال‌های کنونی به همراه همسر شناخته شده اش سروین بیات خواهر ساره بیات، در کشور هلند زندگی می کنند.

اما حالا مدتی است که رفت و آمدهای مداوم این زوج به دبی این تصور را در ذهن هواداران شان ایجاد کرده اند که به کشور امارات مهاجرت کرده اند.

البته منتشر شدن تصاویر متعددی از سوی این زوج مشهور و همچنین ساره بیات درباره زندگی در امارات بیش از پیش باعث قوت گرفتن این شائبه شده است.

هرچند به عقیده برخی از کاربران امکان دارد این مهاجرت و ساکن شدن موقتی باشد و خانواده قوچان نژاد بین دو کشور هلند و دبی در رفت و آمد باشند.

بخوانید: عکس/ پیمان رجبی برای همیشه در امارات ماندگار شد؛ وعده سنگین او به اماراتی ها

رونمایی قوچان نژاد از عصرانه لاکچری و کمیاب اش

به گزارش وقت صبح، رضا قوچان‌ نژاد ملقب به گوچی از ستاره‌های قدیمی و محبوب فوتبال ایران است که حالا عنوان پیشکسوت تیم ملی را به دوش می کشد.

قوچان نژاد که چند سالی است از وادی فوتبال خداحافظی کرده اکنون بیشتر زمان اش را در مسافرت کردن با خانواده‌اش سپری می کند.

البته نکته قابل توجه این است که مهاجم اسبق تیم ملی در سال‌های گذشته به طور مداوم به همراه سروین بیات به دبی سفر می کند.

همین امر باعث شده که اغلب دنبال کنندگان او شائبه مهاجرت او از هلند به امارات را مطرح کنند و ادعا کنند او مدتی است ساکن یکی از آپارتمان های لاکچری برج مشهور خلیفه شده است.

با این حال هنوز نمی توان صحت این موضوع را تایید یا تکذیب کرد. چرا که این پیشکسوت محبوب با انتشار فعالیت‌های روزمره اش در هلند این خبر را رد کرده است.

در همین خصوص حالا انتشار استوری جالبی از سوی قوچان نژاد در صفحه اینستاگرام اش از دیس میوه‌های لاکچری و کمیاب استوایی باعث توجه کاربران مجازی شده است.