خالکوبی مخفی و عاشقانه “دیوید بکهام” به یاد همسرش فاش شد!

دیوید بکهام ستاره مشهور فوتبال اهل بریتانیا یک خالکوبی عاشقانه مخفی به یاد همسرش ویکتوریا دارد!!

کد خبر : ۲۰۶۴۵۷
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح - دیوید بکهام اخیرا یک خالکوبی جدید به یاد همسرش ویکتوریا به مجموعه خالکوبی‌های خود اضافه کرده است!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، دیوید بکام، فوتبالیست سابق انگلیس، یک خالکوبی جدید انجام داده است. این فوتبالیست سابق بیش از 60 خالکوبی بر روی بدن خود دارد.

این خالکوبی جدید به یاد همسرش، ویکتوریا بکهام است. دیوید و ویکتوریا در سال جاری بیست و چهارمین سالگرد ازدواج خود را جشن گرفتند.

دیوید بکهام کلمه «Posh» را در میان خالکوبی‌های دست خود پنهان کرده است. این خالکوبی اشاره‌ای به حرفه خوانندگی ویکتوریا بکهام در سران جوانی‌اش دارد.

این خالکوبی جدید یک اتفاق کاملا خانوادگی بود. دیوید این خالکوبی جدید را همراه با پسر 18 ساله‌اش کروز بکهام انجام داد. کروز نیز همین کلمه را بر روی بازوی خود خالکوبی کرده است.

این خالکوبی جدید تنها طرحی نیست که دیوید با الهام گرفتن از خانواده خود انجام داده است.

او خالکوبی دیگری نیز به یاد ویکتوریا بر روی بازوی خود دارد. همچنین یک خالکوبی بزرگ با نام چهار فرزندش. یکی از اولین خالکوبی‌های او نیز در سال 1999 پس از به دنیا آمدن اولین فرزندش بود. زمانی که دیود نام پسرش را با فونت سبک گوتیک در قسمت پایین کمر خود نوشت.

در سال 2015، دیوید خالکوبی دیگری انجام داد که دختر چهار ساله‌اش برای او با جوهر روی کف دستش کشیده بود.

یکی دیگر از خالکوبی‌هایی که دیوید با کمک فرزندانش انجام داده است دست خط سه پسرش است. دیوید بکهام متن یک کارت پستال به دست خط بروکلین، رومئو و کروز را خالکوبی کرد. سه پسر خانواده بکهام در این کارت خطاب به پدرشان نوشته بودند: «دوستت داریم بابا.»