عکس/ استوری احساسی فرهاد مجیدی در تمجید از مهدی قائدی

فرهاد مجیدی سرمربی اتحاد کلبا با انتشار یک استوری احساسی در صفحه اینستاگرام اش از شاگرد ایرانی اش تمجید کرده است.

کد خبر : ۲۰۶۴۴۳
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح- به نظر می رسد این روزها همه چی در لیگ امارات برای مهدی قائدی ستاره قدیمی استقلال بر وفق مراد باشد.

او ماه های گذشته در حالی از استقلال جدا شد که اغلب هوادارن این تیم تا روزهای آخر تصور می کردند او در این تیم خواهد ماند.

اما قائدی با یک پست خداحافظی اینستاگرامی کار را برای همه تمام کرد و با یادداشتی احساسی و حتی دلگیرانه از طرفداران خودش در استقلال خداحافظی کرد.

هر چند این ستاره بوشهری در هفته های بعد با پیوستن اش به باشگاه اتحاد کلباء همه را غافلگیر کرد و حالا هم با درخشش در تیم فرهاد مجیدی تحسین او را برانگیخته است.

چرا که شب گذشته این تیم اماراتی با حضور ۸۰ دقیقه ای مهاجم ایرانی اش توانست به مرحله یک چهارم نهایی لیگ کاپ امارات صعود کند.

در همین رابطه حالا انتشار استوری خاصی از سوی فرهاد مجیدی سرمربی محبوب اتحاد کلباء توجه کاربران فضای مجازی را جلب کرده است.

کاپیتان اسبق استقلال با این استوری نشان داده که از عملکرد ستاره ایرانی اش بسیار رضایت دارد.

بخوانید: عکس/ خودنمایی جورجینا با 4 انگشتر الماس؛ عربستانی ها خشمگین شدند

کولاک متفاوت فرهاد مجیدی برای برادرش در دبی

به گزارش وقت صبح، فرهاد مجیدی ستاره قدیمی فوتبال ایران این روزها به عنوان تنها مربی لژیونر ایرانی در لیگ امارات مشغول به فعالیت است.

هر چند مجیدی از ابتدای فصل تا به کنون شروع درخشانی در لیگ امارات نداشته است، اما مدیران اتحاد کلباء همچنان امیدوارند نتایج قابل قبولی را با او رقم بزنند.

البته در این یک سال اخیر شایعات متعدد عجیبی درباره بازگشت او به تیم سابق اش استقلال در رسانه‌های داخلی منتشر شد.

اما به نظر می رسد کاپیتان اسبق استقلال با توجه به رضایت اش از حضور در لیگ امارات تمایلی به بازگشت به لیگ برتر ایران را نداشته باشد.

در همین رابطه حالا سرمربی سابق استقلال با انتشار یک استوری احساسی در صفحه اینستاگرام اش زادروز برادرش فرزاد مجیدی را تبریک گفته است.

فرزاد مجیدی که از پیشکسوتان قدیمی و متعصب باشگاه استقلال است و همواره در هر شرایطی از حامیان اصلی برادرش فرهاد بوده امروز ۴۶ ساله شده است.