عکس/ کولاک متفاوت فرهاد مجیدی برای برادرش در دبی

فرهاد مجیدی سرمربی تیم اتحاد کلباء با منتشر کردن یک استوری جالب در صفحه اینستاگرام اش زادروز فرزاد مجیدی را تبریک گفته است.

کد خبر : ۲۰۴۶۹۹
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح- فرهاد مجیدی ستاره قدیمی فوتبال ایران این روزها به عنوان تنها مربی لژیونر ایرانی در لیگ امارات مشغول به فعالیت است.

هر چند مجیدی از ابتدای فصل تا به کنون شروع درخشانی در لیگ امارات نداشته است، اما مدیران اتحاد کلباء همچنان امیدوارند نتایج قابل قبولی را با او رقم بزنند.

البته در این یک سال اخیر شایعات متعدد عجیبی درباره بازگشت او به تیم سابق اش استقلال در رسانه‌های داخلی منتشر شد.

اما به نظر می رسد کاپیتان اسبق استقلال با توجه به رضایت اش از حضور در لیگ امارات تمایلی به بازگشت به لیگ برتر ایران را نداشته باشد.

در همین رابطه حالا سرمربی سابق استقلال با انتشار یک استوری احساسی در صفحه اینستاگرام اش زادروز برادرش فرزاد مجیدی را تبریک گفته است.

فرزاد مجیدی که از پیشکسوتان قدیمی و متعصب باشگاه استقلال است و همواره در هر شرایطی از حامیان اصلی برادرش فرهاد بوده امروز ۴۶ ساله شده است.

بخوانید: عکس/ افشاگری جنجالی مجری اخراجی تلویزیون از زندگی عاشقانه گذشته اش!

سلفی جنجالی و تابستانی فرهاد مجیدی در پاریس

به گزارش وقت صبح، در حالیکه برخی از رسانه‌ها در روزهای اخیر از برکناری فرهاد مجیدی از باشگاه اتحاد کلباء صحبت می‌کردند، این ستاره اسبق فوتبال ایران با انتشار یک استوری به این شایعات خاتمه داد.

چرا که مجیدی از تعطیلات دو هفته‌ای فیفادی لیگ امارات استفاده کرده و برای استراحت به کشور پاریس سفر کرده است.

او روز گذشته با منتشر کردن تصویری از خودش در خیابان‌های فرانسه نشان داد که برخلاف جنجال سازی رسانه‌ها شرایط او در باشگاه اماراتی نرمال است.

در همین رابطه حالا هم کاپیتان محبوب و قدیمی آبی پوشان پایتخت با استوری متفاوتی در اینستاگرام اش از تفریح تازه‌اش در پاریس خبرساز شده است.

فرهاد مجیدی در این استوری در حالی تصویری از چهره آرام و بی ‌تفاوت خودش در داخل استخر منتشر کرده که هنوز برخی از رسانه‌های داخلی از احتمال برگشت او به نیمکت استقلال صحبت می‌کنند.