“پریانکا چوپرا” عاشق‌تر از همیشه در میان جنجال طلاق برادرشوهرش!

پریانکا چوپرا و همسرش نیک جوناس در میان جنجال طلاق جو جوناس و سوفی ترنر، عاشق‌تر از همیشه به نظر می‌رسند!

کد خبر : ۲۰۳۵۶۳
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح - پریانکا چوپرا تنها چند ساعت پس از انتشار خبر طلاق جاری و برادرشوهرشريال پستی عاشقانه درباره همسرش به اشتراک گذاشت!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، پریانکا چوپرا و همسرش نیک جوناس در بحبوحه مشکلات خانوادگی نیک به تگزاس خواهند رفت. جو جوناس برادر بزرگتر نیک تصمیم به طلاق از همسر بازیگر مشهور خود، سوفی ترنر گرفته است!

پریانکا چوپرا در حالی که از سفر خود به تگزاس لذت می‌برد، در شبکه‌های مجازی به تحسین شوهرش پرداخت.

در عکس‌هایی که چوپرا به اشتراک گذاشت نیک در حالی که برای تور ایالت متحده گروه موسیقی خود به نام «برادران جوناس» به تگزاس سفر کرده، لبخند می‌زند.

پریانکا در توضیح این عکس نوشت: «به زودی شما را می‌بینم.» او در شرح عکس بعدی، عکسی دیگر از نیک، که به بیرون از پنجره هواپیما نگاه می‌کرد، نوشت: «رویایی».

به نظر می‌رسید که نیک از پنجره هواپیما به بیرون نگاه می‌کند. او در حالی که خورشید به صورتش برخورد کرده بود، به نظر می‌رسد در میان مشکلات ازدواج برادرش، عمیقاً در فکر فرو رفته است.

جنجال طلاق در خانواده جوناس!

جو و همسرش سوفی ترنر هنوز به شایعات این موضوع که دنبال وکیل طلاق هستند رسیدگی نکرده‌اند. با این حال سوفی پس از انتشار خبرهای طلاقشان برای تشویق گروه برادران جوناس در کنسرت آن‌ها شرکت کرد.

این در حالی بود که جو جوناس نیز بر روی صحنه کنسرت حلقه ازدواج خود را در دست داشت!

این زوج که مخفیانه در سال 2019 ازدواج کردند و دو فرزند دارند، اغلب در مورد رابطه خود بسیار محرمانه هستند. آن‌ها تنها توضیحات بسیار کوتاهی از زندگی عاشقانه خود را تا به امروز به اشتراک گذاشته‌اند.

این زوج هالیوودی پس از چهار سال ازدواج، با شایعات طلاق مواجه شده‌اند. بر طبق این شایعات این زوج 6 ماه است که از یکدیگر جدا شده‌اند و جو جوناس اکنون به دنبال یک وکیل طلاق است.

مشکل جدی است!

ادعا شده است که این زوج چندین ماه با مشکلاتی جدی روبرو شده بودند.

در چند هفته گذشته، جو بارها بدون حلقه ازدواجش دیده شده است.

منابعی نزدیک به این زوج اعلام کردند جو و تیمش با حداقل دو وکیل طلاق در لس آنجلس در تماس بودند تا او برای پایان دادن به ازدواجش آماده شود. به تازگی، این زوج خانه خود را در میامی که فقط یک سال پیش خریداری کرده بودند را نیز فروختند.

این زوج اولین بار در سال 2016 پس از معرفی توسط یک دوست مشترک شروع به ملاقات کردند.