عکس/ سنگ تمام ویژه الهه منصوریان برای حامد حدادی

الهه منصوریان قهرمان ووشوی ایران با انتشار یک استوری ویژه در اینستاگرام اش به خداحافظی حامد حدادی از تیم ملی بسکتبال واکنش نشان داده است.

کد خبر : ۲۰۳۲۱۸
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح- حامد حدادی کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران روز گذشته پس از پایان بازی ایران و لبنان در مسابقات جام جهانی از بازی‌های ملی خداحافظی کرد.

اسطوره 38 ساله بسکتبال ایران که سابقه سال‌ها بازی در لیگ NBA آمریکا را دارد، با قد دو متر هجده سانت یکی از بلند قامت ترین بازیکنان بسکتبال ایران بود.

با این حال خداحافظی این ستاره محبوب از دنیای بسکتبال بازخورد گسترده ای از سوی چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی داشته است.

در همین رابطه الهه منصوریان از قهرمانان معروف ووشوی ایران با انتشار یادداشتی خاص در صفحه شخصی اش به خداحافظی حدادی از صحنه ملی واکنش نشان داده است.

الهه منصوریان در این استوری حمایتی خطاب به حامد حدادی نوشته است: «خدا قوت، بابت تمامی زحماتت برای تیم ملی سپاسگزاریم»

سهیلا منصوریان علت واقعی ازدواج نکردن اش را افشا کرد

به گزارش وقت صبح، سهیلا منصوریان قهرمان ووشوی ایران و آسیا عضو کوچک خانواده مشهور منصوریان است که طرفداران زیادی را با خود در صفحه اینستاگرام اش همراه کرده است.

اما نکته متفاوت او با دو خواهر ورزشکار‌‌ش این است که او بیش از هر دوی آنها درباره روابط شخصی و جزئیات زندگی اش در فضای مجازی صحبت می‌کند.

شاید همین امر سبب شد که گاها کاربران شبکه های اجتماعی با پرسیدن سوال‌هایی خصوصی و عجیب درباره اش او را غافلگیر می کنند.

در همین راستا منصوریان کوچک به تازگی با پاسخ دادن به پرسش جنجالی یکی از مخاطبان اش در صفحه شخصی اش همه را متعجب کرده است.

او در یک استوری کنایه آمیز علت واقعی ازدواج نکردن اش را خرید جهیزیه و دشوار بودن تهیه وسایل زندگی دانسته است.