آشتی “ایریانا شایک” خانم سوپرمدل با همسر سابق هالیوودی‌اش؟!

ایرینا شایک سوپرمدل مشهور در حالی که درگیر شایعات رابطه احساسی جدیدی است با نامزد سابقش در تعطیلات تابستانی دیده شد!!

کد خبر : ۲۰۱۸۸۱
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح - ایرینا شایک و شریک زندگی سابقش بردلی کوپر در میان جنجال و شایعات فضای مجازی به مسافرت تابستانی رفتند.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح،ایرینا شایک سوپرمدل مشهور عکس‌هایی از مسافرت خود با بردلی کوپر به اشتراک گذاشته است!

ایرینا شایک با وجود اینکه اخیراً شایعاتی درباره رابطه احساسی جدیدش با تام برادی وجود دارد، با مسافرت تابستانی به همراه بردلی کوپر طوفانی به راه انداخت.

این مدل 37 ساله روز یکشنبه در اینستاگرام خود تصاویری از سفر خود را به اشتراک گذاشت. او در توضیح این عکس نوشت: «تابستان سنگی…»

در تصویر دیگری که در استوری او به اشتراک گذاشته شد، بردلی کوپر بازیگر مشهور هالیوودی در حال استراحت روی قایق دیده شد. در تصویر دیگری، ایرینا در حال آفتاب گرفتن دیده می‌شود.

بردلی و ایرینا در سال 2015 رابطه احساسی خود را آغاز کردند. در مارس 2017 این زوج تولد اولین دخترشان به نام لیا دو سن شایک کوپر را جشن گرفتند. با این حال آن‌ها تصمیم گرفتند در سال 2019 به رابطه عاشقانه خود پایان دهند.

تعطیلات اخیر آن‌ها با هم پس از آن اتفاق می‌افتد که به نظر می‌رسد ایرینا با ستاره سابق فوتبال آمریکایی تام بردی رابطه احساسی جدیدی را آغاز کرده است. گفته می‌شود رابطه عاشقانه آن‌ها زمانی شروع شد که این زوج در عروسی جو نهمد، در ماه ژوئن با هم آشنا شدند.

شایعات این رابطه احساسی زمانی آشکار شد که ایرینا و تام در حال خروج از خانه آقای ورزشکار دیده شدند. آن‌ها بعداً در یک قرار شام عاشقانه با هم در سوشی آزابو در ترایبکا شهر نیویورک دیده شدند.

حالا به نظر می‌رسد شایعات رابطه احساسی خانم سوپرمدل و آقای ورزشکار کاملا اشتباه بودند.

بیشتر بخوانید