عکس/ استوری احساسی رضا مالدینی برای خداداد عزیزی

رضا شاهرودی ستاره سال‌های دور تیم ملی با انتشار استوری جالبی حضور خداداد عزیزی در کادر فنی تیم ملی را تبریک گفته است.

کد خبر : ۲۰۰۶۷۳
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح- خدادا عزیزی ستاره قدیمی تیم ملی از جمله چهره های محبوب فوتبال کشور است که همواره حاشیه های متفاوتی پیرامون او بوده است.

البته انتقاد های همیشگی خداداد از مسائل ریز و درشت فوتبال ایران و برخی باشگاه های لیگ برتر او را مغضوب برخی از مدیران داخلی کرده است.

اما ساعاتی پیش فدراسیون فوتبال ایران در اقدامی عجیب اعلام کرد که این پیشکسوت مطرح به عنوان مشاور فنی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران انتخاب شده است.

همین امر سبب شده که حالا اغلب همبازی‌ها و دوستان قدیمی خداداد با انتشار مطالبی در فضای مجازی این مسئولیت را به او تبریک بگویند.

در همین خصوص رضا مالدینی فوتبال ایران با انتشار یک استوری جالب توجه خطاب به رفیق دیرینه اش نوشته است:

«خداداد عزیزی مشاور تیم ملی شد. تبریک داداش. رفیق و همبازی قدیم موفق باشی در پست جدید»

بخوانید: عکس/ طغیان جواد کاظمیان برای حضور رونالدو، نیمار و بنزما در ایران

رضا شاهرودی با این استوری بیرانوند را شرمنده کرد

به گزارش وقت صبح، اما شایعه بزرگ و عجیبی از صبح امروز در برخی از رسانه های اجتماعی مطرح شده که مخاطبان فوتبال را شوکه کرده است.

چرا که در خبرها آمده است دروازه بان اول تیم ملی کشورمان با قراردادی نجومی ۱۰۰ میلیارد تومان برای دو فصل با استقلال تهران به توافق رسیده است.

البته هنوز هیچ کدام از طرفین صحت این موضوع را تایید نکرده اند. با این حال از ساعات گذشته برخی از پیشکسوتان و طرفداران پر و پا قرص پرسپولیس با انتشار مطالبی تندی علی بیرو را سرزنش کرده اند.

در همین راستا رضا شاهرودی مدافع سابق پرسپولیس با باز نشر استوری معنادار افشین پیروانی طعنه تند و تیزی را خطاب به دروازه بان سابق سرخ پوشان نوشته است.

رضا مالدینی فوتبال ایران در این یادداشت کنایه آمیز با توجه به موضوع مبلغ سنگینی که بیرانوند از تیم پرسپولیس تقاضا کرده نوشته است:

«سلامتی هواداری که تا آخر عمر سفید امضا میکنه»