چهره بسیار جالب “خانم بازیگر هندی” در کودکی/ عکس

تصویری از کارینا کاپور بازیگر مطرح بالیوود در دوران کودکی نظر همه را به خود جلب کرد.

کد خبر : ۱۹۸۴۰۵
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح ، عکسی جالب و دیدنی از کارینا کاپور بازیگر مطرح سینمای بالیوود در کنار مادرش با چهره ای بسیار زیبا در دوران کودکی اش منتشر شد.

بیوگرافی کارينا کاپور

کارینا کاپور در 21 سپتامبر سال 1980 در بمبئی هند متولد شد. قد او 163 سانمتیمتر است. به آشپزی و اسب سواری علاقه دارد.

پدر کرينا کاپور راندهیر کاپور و مادرش بوبیتا کاپور و خواهر کارينا، کریشما کاپور هستند، همچنین پدربزرگ کارينا کاپور بزرگ مرد سینمای هند راج کاپور است.

دومين فرزند، بابيتا و راند کاپور و خواهر جوانتر هنرپيشه مطرح باليوود کاريشما کاپور و با وجود آنکه نوه راج کاپور بزرگ است اما هيچگاه زير سايه نام اين مرد قرار نگرفت.

دختر چشم عسلي باليوود (کارینا کاپور) باهوش است و مي تواند شما را با نگاه جذاب خود خيره کند همانطور که چشم هزاران بيننده را در هند خيره کرد.

کارينا کاپور علاوه بر اين به خاطر کلمات صريح و برنده اش نيز شهرت دارد کرینا کاپور گفته بود که هرگز نمي خواهد با سانجي ليلا بنسالي کار کند زيرا وقتي که نقش در نظر گرفته شده براي او را در ديوداس به آيشورايا راي داد، احساس کرد، اين مرد بزرگترين خيانت را در حقش کرد است و بيشتر از اين ناراحت بود که چرا در اين باره او صحبتي نشده است.

دین و نام کارينا کاپور

نامش از کتاب آنا کارنینا گرفته شده که مادرش در هنگام بارداری با مادرش می خوانده است، از طرف پدری اهل پنجاب با دین هندوئیسم و از طرف مادر بریتانیایی تبار و مسیحی است. کارینا قبل از ازدواج با سیف علی خان، هندو بود اما پس از ازدواج با وی، مسلمان شد.

همسر و روابط خصوصی کارینا کاپور

کارینا در ۱۶ اکتبر ۲۰۱۲ ( ۲۱ مهر ۱۳۹۱ ) در هتل تاج محل بمبئی، با سیف علی خان ( بازیگر بالیوود ) ازدواج کرد. این زوج قبل از ازدواج، حدود ۵ سال با یکدیگر رابطه داشتند. کارینا و همسرش در دسامبر ۲۰۱۶ صاحب یک پسر بنام تیمور علی خان شدند. کارینا قبلا با دو بازیگر بالیوود یعنی ریتیک روشن و شاهد کاپور رابطه داشته است.

طبق گفته ی رسانه ها، ریتیک روشن و کارینا کاپور پس از حضور در سه فیلم در کنار یکدیگر، در زمان بازی در فیلم من دیوانه عشق هستم، علی رغم متأهل بودن ریتیک در آن زمان، به یکدیگر علاقمند شدند؛ به طوری که خانواده ریتیک از کارینا خواستند تا از او دور شود.