حتی هالیوود نیز زوج سلطنتی بریتانیا را قبول نمی‌کند!

در حالی که مگان مارکل همسر پرنس هری تصمیم دارد تا به بازیگری مشهور تبدیل شود، این زوج توسط هالیوود نادیده گرفته می‌شوند!

کد خبر : ۱۹۴۲۶۰
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح - شاهزاده هری و همسرش مگان مارکل پس از نقل مکان به آمریکا توسط ستارگان و مشاهیر هالیوود نادیده گرفته شده‌اند!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، دوک و دوشس ساسکس توسط چندین بازیگر هالیوود نادیده گرفته می‌شوند! این در حالی است که مگان مارکل قصد دارد به یکی از بازیگران قدرتمند هالیوود تبدیل شود.

مگان مارکل ستاره سابق تلویزیونی و همسر پرنس هری با آژانس استعدادیابی مشهور هالیوودی ویلیام موریس اندیوور قرارداد بسته است.

گفته‌ می‌شود که او به دنبال همکاری با نخبگان لس آنجلس است.

اما اکنون مشخص شده است که این زوج توسط برخی از افراد مشهور و تاثیرگذار نادیده گرفته شده‌اند! افرادی مانند فیلمساز موفق استیون اسپیلبرگ این زوج را نادیده گرفته و حمایت نمی‌کنند!

همچنین گزارش شده است که اپرا وینفری، خانم مجری مشهور آمریکایی نیز این زوج را نادیده گرفته است.

این خانم مشهور و موفق زوج سلطنتی بریتانیا را از لیست مهمانان جشن تولد 69 سالگی خود نیز حذف کرده است.

زوج سلطنتی زندگی سختی را در آمریکا تجربه می‌کنند!

همچنین گزارش شده است که کسانی که این زوج را حمایت نمی‌کنند همگی خانه‌هایی در مونته‌سیتو دارند. این محل اقامت هری و مگان در کالیفورنیا است. این موضوع احتمالاً زندگی آن‌ها در این منطقه لوکس را سخت خواهد کرد.

بازیگران موفق هالیوود نمی‌خواهند تجارت خود را برای هری و مگان به خطر بیندازند.

بسیاری از آنها عمداً فاصله خود با این زوج را حفظ می‌کنند. این افراد مشهور نمی‌خواهند شاهزاده و پرنسس ولز، ویلیام و کیت را ناراحت نکنند.

این خبر در حالی منتشر شده است که اخیرا گزارش شد مگان در یک سوئیت هتل نزدیک به آژانس استعدادیابی خود در لس آنجلس سکونت دارد.

کرده است. شایعات زیادی مبنی بر اختلاف و دعوا میان دوک و دوشس ساسکس وجود دارد. به نظر می‌رسد مگان برای دوری از همسرش در این هتل اقامت داشته باشد.

مگان تصمیم دارد به یک ستاره بزرگ در هالیوود تبدیل شود. این در حالی است که شاهزاده هری هیچ تمایلی به این مسیر و شهرت همراه آن ندارد. حالا طرفداران این زوج سلطنتی نگران زندگی مشترک آن‌ها هستند.

مشخص نیست هری که همواره درباره بیزاری خود از شهرت و خبرنگاران صحبت کرده است و به دلیل فاصله گرفتن از شهرت خود در بریتانیا به آمریکا نقل مکان کرده است تا چه اندازه از آرزوهای همسرش حمایت کند.