نگرانی‌ها برای امنیت “جونگکوک” عضو “بی تی اس” پس از حادثه در فرودگاه!

تجربه ترسناک جونگکوک یکی از اعضای گروه بی تی اس هنگام ورود به فرودگاه اینچئون نگرانی‌هایی را برای امنیت این آیدال ایجاد کرد.

کد خبر : ۱۹۲۲۱۳
لینک کوتاه کپی شد
1

وقت صبح - جونگوکوک کوچکترین عضو گروه بی تی اس در هنگام بازگشت به کره جنوبی به دلیل ازدحام جمعیت درگیر حادثه‌ای نگران کننده شد.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، جونگکوک عضو محبوب گروه بی تی اس در هنگام بازگشت به کره جنوبی به دلیل ازدحام جمعیت در فرودگاه تقریباً چندین بار افتاد!

کاربران اینترنت نگرانی‌های خود را پس از وضعیت ترسناکی که جونگکوک در فرودگاه اینچئون با آن روبرو شد به اشتراک گذاشته‌اند.

در تاریخ 24 ژوئیه، جونگکوک پس از به اتمام رساندن تبلیغات آهنگ جدید خود به نام «Seven» به کره جنوبی بازگشت.

همانطور که انتظار می‌رفت، این آیدل ظاهر و استایل منحصر به فرد خود را در بدو ورود نیز به نمایش گذاشت.

در حالی که عکس‌های منتشر شده از او در فرودگاه خوش تیپ بودن او را به تصویر کشیده‌اند، واقعیت پشت این عکس‌ها بسیار آشفته‌ نگران کننده بود.

ورود جونگکوک به فرودگاه اصلی کنترل و از پیش برنامه ریزی شده بود.

موانعی میان این آیدل و هواداران او وجود داشت. این موانع به جونگکوک امکان داد تا با خونسردی به کسانی که منتظرش بودند سلام کند.

ازدحام جمعیت در فرودگاه باعث آسیب دیدن آقای آیدل شد!

متأسفانه، این آرامش زیاد طول نکشید. هنگامی که جونگکوک شروع به راه رفتن به سمت در خروجی کرد و از موانع رد شد، انبوهی از طرفداران شروع به هل دادن کردند تا بتوانند او را از نزدیک ببینند.

در حالی که نیروهای امنیتی تمام تلاش خود را کردند تا جونگکوک را ایمن نگه دارند، فشار جمعیت هر لحظه شدیدتر می‌شد.

جونگکوک حتی تلاش کرد تا طرفداران را متقاعد کند که برای امنیت خودشان به عقب برگردند.

علیرغم ازدحام جمعیت، جونگکوک همچنان در مسیر خروج از فرودگاه به استقبال منتظران مشغول بود. این آیدل حتی وقتی از فرودگاه خارج شد نیز به دلیل ازدحام جمعیت چند بار زمین خورد.

جونگکوک تا لحظه‌ای که سوار ماشینش شد به استقبال از هواداران ادامه داد.

وقتی ویدیوهای این روز در فضای مجازی پست شد، کاربران اینترنتی به گزارش وقت صبح نگرانی‌های خود برای ایمنی جونگکوک و سایر آیدل‌ها را به اشتراک گذاشتند.

برای بسیاری معمول و عادی به نظر می‌رسد که به استقبال جونگکوک در فرودگاه بروند.

با این حال بسیاری معتقد بودند که این ناامن است و اگر نیروهای امنیتی او نبودند، ممکن بود این آقای آیدل آسیب‌های بدتری ببیند!

موضوع ایمنی فرودگاه پس از تجربیات بدی که اخیرا آیدل‌ها با آن رو به رو شده‌اند به بحث بزرگی در بین کاربران اینترنتی تبدیل شده است. د

ر حالی که فرودگاه مکانی عمومی است و برای طرفداران عادی است که بخواهند هنرمندان مورد علاقه خود را از نزدیک ببینند، این رفتار هم برای آیدل‌ها و هم برای دیگر مسافران و حتی خود طرفداران محیطی ناامن و خطرناک را ایجاد می‌کند!