توهین زننده رئیس باغ وحش صفادشت به منتقدان نگهداری گورخر

در استوری که برخی پایگاه ها منتشر کردند مالک باغ وحش صفادشت توهین های عجیبی به منتقدین ماجرای گور خر کرده است.

کد خبر : ۱۹۲۲۱
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح- باشگاه روزنامه نگاران به نقل از اسکان نیوز استوری هایی از صاحب باغ وحش صفادشت منتشر کرده است که در آن به منتقدان تلف شدن گور خر توهین شده است.

آنطور که وقت صبح بررسی کرده است اکنون این استوری ها در صفحه رسمی این باغ وحش وجود ندارد. احتمال می رود در صورت وجود پاک شده باشند.

شرفی صاحب باغ وحش صفادشت در اینستاگرام قبلا در ویدئویی از حضور گورخرها در ایران گفته بود و بعد علت تلف شدن آنها را عدم همکاری گمرک اعلام کرد.

او در مورد علت تلف شدن گورخر استوری زیر را منتشر کرد:

وورد گورخر به ایران

او با انتشار این ویدئو نوشت: خیلی دلم پر هست از نامهربانیها اما در هر صورت بعد از سه سال و دو بار خرید از آفریقا و پس ندادن پول بنده و برای بار سوم با خرید از کشور هلند با قیمت خیلی بالا بلخره بعد از یکسال با مشکلات فراوان و جنگ اعصاب این گونه زیبا برای اولین بار وارد کشور شد.

دوستام عزیز خیلی خیلی سخت هست جمع آوری مجموعه ای برای اینکه هموطن های عزیزمون بتونن تشریف بیارند و بازدید کنند و در جواب بی محبتی بینی از همه بدتر اینکه تو این شرایط بد اقتصادی و تحریم و کرونا این حیونارو به نحو احسنت نگهداری کنی و تعدادی از خدا بی خبر با حرف های بی مربوط و بدون تحقیق باعث دلشکستگی بشن با تمام اینها این گونه های خشگل تقدیم به مردم عزیز سرزمینم ایران.

دوستان عزیز این خشگلا بعد از طی مراحل گمرکی به تهران باغ صفادشت میان و به قسمت قرنطینه میروند و بعد از طی مدت زمان ۲۱ روز در کنار زرافه ها میتونید ببینیدشون.