خانم بازیگر هیچ شباهتی به نقش “سفید برفی” خود ندارد!

ریچل زگلر بازیگر 22 ساله از هواداران می‌خواهد که او را در بحث‌های بی‌معنی در مورد نقش آفرینی‌ خود در نقش سفید برفی وارد نکنند.

کد خبر : ۱۹۰۷۴۸
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح - مانند بازیگر نقش پری دریایی، ریچل زگلر نیز درگیر بحث‌های نژادپرستانه درباره نقش فیلم دیزنی خود شده است!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، ریچل زگلر بازیگر آمریکایی 22 ساله نمی‌خواهد درگیر بحث‌های بی‌معنی بر سر انتخابش در فیلم جدید سفید برفی دیزنی شود.

زگلر به تازگی عکس‌هایی از دوران کودکی خود با لباس تعدادی از شخصیت‌های پرنسس‌های مشهور دیزنی به تن داشت. او در طی پیامی از طرفدارانش خواست که او را در بحث‌های مربوط به فیلم مورد انتظار خودش وارد نکنند.

بازیگر سریال «داستان وست ساید» در این پست نوشت: «از عشق کسانی که در فضای مجازی از من دفاع می‌کنند قدردانی می‌کنم.

با این وجود لطفاً من را در بحث‌های بی‌معنی درباره انتخاب بازیگران این فیلم وارد نکنید. من واقعاً نمی‌خواهم این بحث‌ها را ببینم.»

یکی از عکس‌های به اشتراک گذاشته شده زگلر را در دوران کودکی در لباس سفید برفی نشان می‌دهد. در حالی که سه عکس دیگر که مربوط به ماه مِی سال 2005 می‌شوند، خانم هنرپیشه را با لباس شخصیت بِل در «دیو و دلبر» نشان می‌دهند.

زگلر در توضیح گفت: «امیدوارم تمام کودکان بدانند که می‌تواند یک شاهزاده خانم باشد.»

هالی بیلی، یکی دیگر از شاهزاده خانم‌های جدید دیزنی نیز به این توییت واکنش نشان داد. او نیز با واکنش‌های نژادپرستانه به دلیل بازی در نقش پرنسس پری دریایی آریل در فیلم جدید این شخصیت مواجه شده بود.

بیلی 23 ساله در پستی توییتری نوشت: «تو را خیلی دوست داریم. واقعاً شاهزاده خانم کاملی هستید.»

صحبت‌های بازیگر لاتین درباره نقش سفید برفی خود!

همانطور که هالی بیلی در زمان اعلام نقشش در فیلم پری دریایی تجربه کرد، انتخاب زگلر به عنوان سفید برفی با واکنش نژادپرستانه کاربران اینترنتی در شبکه‌های اجتماعی مواجه شد. این بازیگر لاتین تبار سفید برفی جدید دیزنی است.

زگلر درباره انتخاب خود به عنوان سفید برفی گفت: «هرگز تصور نمی‌کردم که این اتفاق برای من ممکن باشد. معمولا سفید برفی‌ را به عنوان یک دختر لاتین تصور نمی‌کنید.» این بازیگر تأیید کرده است که فیلمبرداری سفید برفی در جولای 2022 به پایان رسانده است.

«فکر می‌کنم سفید برفی در کارتون اصلی 13 سال دارد. ما می‌خواستیم تغییرات مهمی در دستان او ایجاد کنیم.

بنابراین از سن او شروع کردیم و گفتیم: نه، او در این فیلم 18 ساله است.

زگلر گفت: او کمی مستقل‌تر است. او در غم و اندوه زندگی می‌کند. منظورم این است که احساسات پیچیده زیادی دارد که ما تصمیم گرفتیم عمیقاً در آن غوطه ور شویم.»

زگلر در این فیلم آینده مقابل گال گدوت در نقش ملکه شیطان صفت نقش آفرینی خواهد کرد. مارک وب این فیلم را بر اساس فیلمنامه‌ای که توسط گرتا گرویگ و ارین کرسیدا ویلسون نوشته شده، کارگردانی می‌کند. فیلم سفید برفی قرار است در تاریخ 22 مارس 2024 در سینماها اکران شود.