ویدئو/ تفریح تازه و لاکچری الهام حمیدی در خیابان های تهران

الهام حمیدی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون ویدیویی از تفریح جدید و لاکچری خود در خیابان های تهران منتشر کرده است.

کد خبر : ۱۸۹۵۹۱
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح - اگر آثار الهام حمیدی را در دو دهه اخیر دنبال کرده باشید، حتما بازی او در نقش آسنات در سریال یوسف پیامبر را به یاد دارید.

چند سال قبل از آن هم الهام حمیدی در سریال مسافری از هند بازی اش را به اثبات رسانده بود و هنوز در خاطر بسیاری از ایرانی ها مانده است.

اما دو سالی است که او کمتر در سینما و تلویزیون دیده می شود. در این رابطه هم تاکنون الهام حمیدی چیزی نگفته است.

فعالان رسانه ای حوزه سینما مدعی اند که او بیشتر پیشنهادها را رد می کند و تنها آثار جدی و قابل تامل را انتخاب می کند. به همین دلیل بسیار کم بوده و هست.

الهام حمیدی که در شبکه های اجتماعی هم پررنگ دیده می شود، ویدیویی منتشر کرده که او در حال رانندگی و گوش دادن به موسیقی در خیابان های تهران نشان می دهد.

بخوانید: عکس/ الهام حمیدی با این تغییر ناگهانی 10 سال جوان تر شد

بیوگرافی الهام حمیدی

الهام حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی و متولد سال 1356 است. او تحصیلاتش را در رشته حسابداری در دانشگاه آزاد رودهن به پایان رسانده و از همین دانشگاه لیسانس گرفته است.

وی یک ترم به کلاسهای بازیگری رفته است و همان کلاسها بود که برای بازی در "آوایی در گلستان" رامین لباسچی انتخاب شد.

در سال ۱۳۸۴ برای بازی در فیلم سینمایی «خیلی دور خیلی نزدیک»، موفق به کسب تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل زن، از جشن خانه سینما گردید.

از مجموعه های تلوزیونی که حمیدی در آنها به ایفای نقش پرداخته است؛ می توان از «مسافری از هند»، «زیر تیغ»، «آخرین دعوت» و «شوق پرواز» نام برد. او همچنین بازی در فیلم هایی نظیر «بچه های ابدی»، «ملک سلیمان» و «گهواره ای برای مادر» را در کارنامه هنری خویش دارد.