ظاهر متفاوت و صورتی “بیلی آیلیش” برای اکران فیلم “باربی”!

بیلی آیلیش برای حضور در مراسم اکران فیلم «باربی» ظاهری متفاوت نسبت به لباس‌های معمول خود انتخاب کرده است.

کد خبر : ۱۸۹۱۸۹
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح - بیلی آیلیش خواننده مشهور 21 ساله با پیراهن مردانه و کراوات صورتی در اکران فیلم «باربی» شرکت کرد.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، بیلی آیلیش ظاهری متفاوت از خود را در اولین نمایش جهانی فیلم «باربی» در روز یکشنبه در لس آنجلس به نمایش گذاشته است.

این خانم خواننده برای مراسم پر ستاره اکران این فیلم با پیراهن مردانه صورتی رنگ از برند لوکس گوچی، یک شلوار گشاد مشکی از برند رف سیمونز و کراواتی صورتی به تن کرد.

او ظاهر خود را با کتانی‌هایی بسیار گنده از برند ارل تکمیل کرد.

استایلیست بیلی آیلیش برای این مراسم لانا جی لاکی بود. ظاهر بیلی همچنین شامل جوراب‌هایی صورتی و یک ژاکت بژ می‌شد که حرفر «B» بر روی آن گلدوزی شده بود.

او همچنین یک کیف دستی صورتی گران قیمت از برند ویوین وست وود در دست داشت.

ستارگان فیلم جدید باربی!!

آیلیش برای این فیلم جدید یک تک آهنگ خوانده است. این آهنگ به نام «برای چه ساخته شده بودم» روز پنجشنبه منتشر خواهد شد. این آهنگ همچنین بخشی از موسیقی متن فیلم «باربی» است.

این فیلم جدید داستان «باربی» عروسک معروف کمپانی ماتل را در سفری از سرزمین باربی به دنیای واقعی دنبال می‌کند. این فیلم از 21 جولای در سینماها اکران خواهد شد.

بازیگران این فیلم شامل ستارگانی مانند مارگو رابی، رایان گاسلینگ، ویل فرل، اما مکی، دوآ لیپا، هاری نف، سیمو لیو و انکوتی گاتوا می‌شوند.

این فیلم همچنین به گزارش وقت صبح شامل آهنگ‌هایی از خوانندگان مشهوری مانند لیزو، آیس اسپایس، تِیم ایمپالا، چارلی ایکس سی ایکس، هیم و نیکی میناج می‌شود.

ستارگانی که در مراسم اکران این فیلم شرکت کردند ظاهرهایی الهام گرفته شده از باربی به تن داشتند.

با این حال بیلی آیلیش ظاهری به سبک راک با پالت رنگی صورتی را انتخاب کرد که به ظاهر همیشگی خودش نزدیکی بیشتری دارد.