ویدئو/ شوخی هولناک علی قلی زاده با صادق محرمی در اردوی تیم ملی

علی قلی زاده مهاجم تیم ملی کشورمان با انتشار فیلمی عجیب در صفحه شخصی اش از شوخی ترسناک اش با یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال رونمایی کرده است.

کد خبر : ۱۸۸۹۰۰
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح- علی قلی زاده ستاره تیم ملی فوتبال کشورمان که این روزها دوران مصدومیت اش را سپری می کند قرار است راهی باشگاه جدیدی در اروپا شود.

هر چند باشگاه و انتخاب تازه قلی زاده در لهستان آنچنان در فوتبال اروپا معروف نیست. اما ظاهرا مبلغ قراردادی که به این بازیکن پیشنهاد شده سبب خواهد شد او لقب گران قیمت ترین بازیکن تاریخ لیگ برتر لهستان را از آن خودش کند.

با این حال باید دید که طی روزهای آینده مهاجم تیم ملی با لخ پوزنان لهستان به توافق خواهد رسید یا اینکه راهی تیم دیگری خواهد شد.

در همین راستا ساعاتی پیش ستاره خوش تکنیک تیم ملی با انتشار ویدئوی عجیبی در صفحه شخصی اش از شوخی عجیب اش با صادق محرمی رونمایی کرده است.

علی قلی زاده که در این فیلم با شوخی اش موفق به ترساندن همبازی اش می شود از این استوری استفاده کرده و نسبت به او ابراز دلتنگی کرده است.

بخوانید: عکس/ بلوایی که هادی چوپان در تردز به پا کرد

مبلغ انتقال ستاره ایرانی لو رفت

به گزارش ورزش سه، باشگاه لخ پوزنان از چند هفته پیش خود را آماده یک انتقال بزرگ کرده است. علی قلی زاده، ستاره ایرانی باشگاه شارلوا، با این باشگاه لهستانی به توافقات خوبی دست یافته و به زودی قرارداد او نهایی خواهد شد.

این بازیکن که قرار است جای میشل اسکوراش را در ترکیب لخ پوزنان پر کند برای انجام اولین بازی خود باید حداقل 2 الی 3 ماه صبر کند.

ستاره تیم ملی فوتبال ایران در حال حاضر در پوزنان به سر می برد و منتظر دریافت مجوز کارلهستان برای ثبت قرارداد خود با تیم جدیدش است؛ قراردادی که با رقم 1.8 میلیون یورو (حدود ۱۰۰ میلیارد تومان) او را به گران ترین بازیکن تاریخ باشگاه لخ پوزنان تبدیل خواهد کرد.

یک رسانه لهستانی با تایید این خبر اعلام کرد که دریافت مجوز کار در این کشور چند روز به طول می انجامد و معرفی قلی زاده احتمالا هفته آینده انجام خواهد شد.

قلی زاده بلافاصله بعد از عقد قرارداد نمی تواند برای لخ پوزنان بازی کند.او در حال حاضر مصدوم است و برای بازگشت به میادین 2 الی 3 ماه زمان نیاز دارد. به این ترتیب ستاره ایرانی لج پوزنان دیدارهای ابتدایی مقدماتی لیگ اروپا و دور اول لیگ لهستان را از دست خواهدداد.