این آهنگ تاثیرگذارو پرطرفدارترین آهنگ گروه “BTS” است!

در طی یک نظرسنجی آنلاین از طرفداران پر و پا قرص گروه بی تی اس، آهنگ «روز بهاری» به عنوان تاثیرگذارترین آهنگ این گروه انتخاب شد!!

کد خبر : ۱۸۷۶۳۴
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح - آرمی‌ها، طرفداران پر و پا قرص گروه مشهور بی تی اس، تاثیرگذارترین آهنگ‌های این گروه کره‌ای را انتخاب کرده‌اند!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، آهنگ «Spring Day» به عنوان تاثیرگذارترین آهنگ گروه بی تی اس در تمام دوران انتخاب شده است.

از «No More Dream» تا «Take Two»، هر آهنگ بی تی اس موفقیتی بی‌نظیر برای این گروه بوده است.

برخی از این آهنگ‌ها به ویژه در شکل دادن به حرفه این گروه، افزایش طرفداران آن‌ها و تأثیرگذاری بر صنعت سرگرمی مهم بودند.

با این وجود کدام یک از این آهنگ‌ها تأثیرگذارترین آهنگ بی تی اس در تمام دوران است؟

8. «Dope»
با 2 درصد از تمام آر این آهنگ در جایگاه هشتم قرار گرفت. موضوع این آهنگ که در سال 2015 منتشر شده است، همه چیز درباره اوج گرفتن و شکست در راه رسیدن به رویاها است. موزیک ویدیو این آهنگ اولین موزیک ویدیو از گروه بی تی اس بود که در یوتوب بیش از 1 میلیون و 100 لایک بدست آورد.

7. «Boy in Luv»

با به دست آوردن 3 درصد از آرا این آهنگ که در سال 2014 منتشر شد در جایگاه هفتم قرار گرفته است. این آهنگ یکی از آهنگ‌های گروه بی تی اس در سبک هیپ هاپ است. از طریق این آهنگ بی تی اس تمام احساسات و ناامیدی‌های ناشی از عشق جوانی را بیان کرده است. "Boy In Luv" یکی از اولین موفقیت‌های بزرگ این گروه بود. این آهنگ با خود طرفداران زیادی برای این گروه به همراه داشت.

6. «Fire»
این آهنگ یکی از آهنگ‌های مورد علاقه تمام آرمی‌ها است! شوگا این آهنگ را به طرز هنرمندانه و شگفت انگیزی آغاز کرده است.

حتی هفت سال پس از انتشار این آهنگ گروه بی تی اس همچنان با انتشار هر آهنگ جدید صنعت موسیقی را به آتش می‌کشد! این آهنگ کحبوب 4 درصد آرا را به خود اختصاص داده است.

تاثیرگذارترین آهنگ‌های گروه بی تی اس!!

5. «Fake Love»
در جایگاه پنجم با 9 درصد آرا، آهنگ «عشق جعلی» است که در سال 2018 منتشر شد. این آهنگ به سرعت به یکی از محبوب‌ترین آهنگ‌های اصلی آلبوم‌های گروه در تمام دوران تبدیل شد. شنوندگان به خاطر صدای قدرتمند و آواز به یاد ماندنی اعضا در این آهنگ عاشق آن هستند.

4. «I NEED U»
این آهنگ نیز با به دست آورن 9 درصد رای با آهنگ «عشق جعلی» به تساوی رسید. با این حال این آهنگ 19 رای بیشتر داشت! «I NEED U» یکی از اولین کارهایی بود که به دنیای داستانی BTS، BTS Universe ارائه شد. طرفداران اشعار دلخراش آن را پذیرفتند و شیفته طرح موزیک ویدیو شدند.

3. «Blood, Sweat & Tears»
در سال 2016، گروه بی تی اس این آهنگ را منتشر کردند. یک آهنگ هیپ هاپ دیگر که مانند همیشه این گروه را به جنجالی‌ترین گروه صنعت موسیقی تبدیل کرد. این آهنگ از طریق اشعار و موزیک ویدیوی احساسی خود، طرفداران را با جنبه‌های جذاب و متفاوتی از گروه آشنا کرد. این آهنگ با 12 درصد، سومین آهنگ تاثیرگذار گروه بی تی اس است.

2. «Dynamite»
با 19 درصد آرا، این آهنگ، یک موسیقی نشاط‌آور و جنجالی است که شهرت بی تی اس را به سطح جدیدی رساند. این در سال 2020 منتشر شد، زمانی که ویروس کرونا بیشتر جهان را تعطیل کرد. این آهنگ انگلیسی، روزهای بهتر را به آرمی‌ها یادآوری کرد. این آهنگ همچنین عموم مردم را با گروه بی تی اس آشنا کرد.

1. «Spring Day»
مقام اول با 42 درصد آرا آهنگ «روز بهاری» است. این آهنگ با نام مستعار «ملکه» در سال 2017 منتشر شد. سال‌ها بعد، «روز بهاری» همچنان قلب‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد و شنوندگان معمولی را به آرمی‌های پر و پا قرص تبدیل می‌کند.

آهنگ‌های دیگری که بخشی از این نظرسنجی نبودند با این حال از سوی آرمی‌‌ها نامزد شده بودند عبارتند از: «IDOL»، «Butter»، «RUN»، «War of Hormone»، «Black Swan»، «DNA»، «Boy With Luv»، «Mic Drop» و «ON».