آشنایی با ادمونتون کانادا برای سفر

ادمونتون یکی از شهرهای کانادا است که در استان آلبرتا واقع شده است. این شهر زیبا مناظر بسیار چشم نوازی دارد؛ زیرا در بین جنگل های خاکی و چمنزارها قرار گرفته است.

کد خبر : ۱۸۶۸۷۵
لینک کوتاه کپی شد
0

نکته دیگر اینکه، شهر ادمونتون با دره های مختلف پوشانده شده است؛ زیرا از قسمت مرکز آن رودخانه ساسکاچوان می گذرد. افرادی که ادمونتون را برای مهاجرت انتخاب می کنند؛ در وهله اول عاشق زیبایی ها و طبیعت بکر این شهرند. علاوه بر طبیعت، دانشگاه های عالی هم در این شهر قرار دارند؛ از این رو یک شهر عالی برای مهاجرانی است که با ویزای تحصیلی می خواهند به کانادا سفر کنند. در ادامه شما را بیشتر با شهر زیبای ادمونتون آشنا می کنیم.

آب و هوای ادمونتون

یکی از بزرگ ترین مسائلی که درباره سفر به ادمونتون وجود دارد، مربوط به آب و هوای آن است. به صورت کلی آب و هوای این شهر همیشه در نوسان است. در زمستان ها باید منتظر سردترین هوا و در تابستان ها نیز منتظر گرم ترین هوا باشید. جالب است بدانید تابستان های این شهر با رعد و برق های زیادی ترکیب شده است؛ حتی گاهی این رعد و برق ها صحنه ای زیبا و خاطره انگیز برای افراد می سازند.

فرهنگ ادمونتون

ادمتون جزو مناطق فرهنگی کانادا محسوب می شود. سراسر این شهر با انواع گالری ها، سالن های تئاتر، موسیقی و غیره پوشانده شده است. در این شهر، هرساله چندین فستیوال بسیار جالب برگزار می شود؛ از جمله آن ها فستیوال بین المللی ادمونتون است. این فستیوال دومین جشنواره بزرگ در کل آمریکای شمالی شناخته می شود.

مزایا و معایب زندگی در ادمونتون

زندگی در هر شهری مزایا و معایب خاص خود را دارد. مزایا و معایب زندگی در ادمونتون نیز به شرح زیر است.

مزایا

  • پرداخت مالیات کمتر نسبت به سایر شهرهای کانادا
  • هزینه مسکن در ادمونتون از سایرهای شهرهای بزرگ کانادا پایین تر است.
  • مردم رفتاری کاملا دوستانه و به دور از نژادپرستی دارند.
  • ادمونتون پارک های زیادی دارد.
  • شرایط سرگرمی متنوعی برای مردم فراهم است.
  • هرسال چندین فستیوال جالب و مهیج در آن برگزار می شود.
  • اقتصاد پیشرفته ای دارد.
  • طیف وسیعی از شغل های متنوع در آن وجود دارد.
  • نسبت به سایر شهرهای کانادا، کمترین قیمت بنزین و سوخت را دارد.

معایب

  • نوسانات دمایی آن بالاست؛ زمستان های سرد و تابستان های گرم دارد.
  • هرچند که مسکن آن، ازشهرهایی بزرگی چون ونکوور کمتر است؛ اما هزینه های مسکن در ادمونتون نسبت به سایر شهرهای کوچک تر کانادا نیز بیشتر است.

دانشگاه های ادمونتون

همانطور که گفتیم یکی از بهترین روش های سفر و مهاجرت به ادمونتون کانادا دریافت ویزای تحصیلی است. در این شهر دانشگاه های بسیار معتبری وجود دارد که در ادامه از آن ها نام می بریم.

موسسه فناوری شمال آلبرتا

یکی از مشهورترین موسسه های آموزشی کانادا، موسسه فناوری شمال آلبرتا است. این موسسه در مرکز شهر ادمونتون واقع شده است. مدرک این دانشگاه کاملا معتبر است؛ زیرا جزو 50 دانشگاه برتر کل کانادا محسوب می شود.

دانشگاه کینگ

کینگ یکی دیگر از دانشگاه های معتبر ادمونتون است. این دانشگاه، غیر انتفاعی است و هزینه تحصیل در آن ماهانه 10،000 است. خوشبختانه میزان رقابت برای این دانشگاه نسبت به مراکز آموزشی دیگر کمتر است؛ از این رو اگر می خواهید به صورت تحصیلی به کانادا بروید و از تمکن مالی مناسبی هم برخوردارید؛ می توانید برای تحصیل دانشگاه کینگ اقدام کنید.

دانشگاه کنکوردیا ادمونتون

کنکوردیا هم جزو دانشگاه های ادمونتون است. این دانشگاه غیر انتفاعی در سال 1921 تاسیس شده است. این دانشگاه برای مقطع تحصیلی کارشناسی، مبلغی در حدود 7500 دلار را به صورت سالیانه از دانشجویان دریافت می‌کند؛ از این رو اگر قصد تحصیل در این مرکز آموزشی را دارید بهتر است به خوبی درباره شرایط تحصیل آن تحقیق کنید.

*هزینه تحصیل در کانادا و در شهر ادمونتون به رشته و دانشگاه افراد بستگی دارد. در این میان، بعضی از دانشگاه ها هم برای دانشجویان فاند (بورسیه) در نظر دارند؛ به این صورت هزینه های آن ها کاهش می یابد.

نکات مهاجرت به ادمونتون

قبل از خرید بلیط ادمونتون و سفر به این شهر باید درباره شرایط مهاجرت به آن اطلاعات کسب کنید. پیش از آنکه به مسائل مادی و نحوه دریافت ویزای کانادا فکر کنید، ابتدا به موارد زیر توجه کنید.

  • مهاجرت تمام زندگی شما را تغییر می دهد. فرقی نمی کند الان در چه وضعیتی قرار دارید؛ چه شغل و جایگاهی دارید؛ در هر حال با مهاجرت باید مسیر زندگی خود را از نو شروع کنید.
  • برای مهاجرت به ادمونتون یا هر شهر دیگری لازم است چشم انداز و اهداف خود را مشخص کنید؛ بهتر است پیش از هر اقدامی از خود بپرسید «مهم ترین دلیل تان برای سفر به ادمونتون چیست؟»
  • بعد از مهاجرت به ادمونتون باید برنامه دقیقی برای زندگی خود تدوین کنید. این برنامه شامل تمام هزینه‌ ها، رفت و آمد، و غیره می شود.
  • هزینه زندگی و کار در ادمونتون نسبتا بالاست؛ پس از قبل شرایط خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید از پس تمامی هزینه ها بر می آیید.

درباره فلای تودی

شرکت آبنوس گشت تهران (فلای تودی) فعالیت خود را از سال 1384 شروع کرده است. تمرکز اصلی این شرکت از همان ابتدا بر ارائه خدمات آنلاین بود. در حال حاضر نیز مسافران و گردشگران عزیز می توانند انواع بلیط هواپیما و قطارِ سفرهای داخلی و خارجی را از این شرکت خریداری کنند؛ همچنین فلای تودی برای مسافران خدمات مربوط به رزرو هتل، بیمه مسافرتی هم ارائه می کند. شما می توانید بلیط ادمونتون را نیز به راحتی از طریق فلای تودی و به صورت کاملا آنلاین خریداری کنید.