عکس/ تغییر تیپ و چهره جدید مریم کاویانی سن اش را به شدت پایین آورد!

مریم کاویانی بازیگر سینما و تلویزیون تصویری تازه از تغییر تیپ و چهره اش منتشر کرده که به عقیده کاربران سن او را کاهش داده است.

کد خبر : ۱۸۶۳۷۰
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح - آن هایی که آثار مریم کاویانی را در طول 22 سال اخیر دنبال کرده اند، قطعا او را با نقش رعنا همسر بهزاد در سریال او یک فرشته بود به خاطر می آورند.

او سال 84 در این سریال بازی کرد و به شهرتی قابل توجه رسید. به شکلی که بعد از این سریال، در 40 فیلم و مجموعه تلویزیونی تا سال 97 نقش ایفا کرد.

اما با ازدواج سیاسی او در سال 97، حضور مریم کاویانی در عرصه بازیگری کم رنگ شد. سه سال بعد هم او از همسر سیاستمدار خود جدا شود و بار دیگر به بازی بازگشت.

در سال 1401 نیز او در دو سریال بی نشان و راز نا تمام بازی کرد.

کاویانی ساعاتی قبل هم تصویری جدید از تغییر تیپ و ژست خود منتشر کرده است. کاربران معتقدند که با این تغییر چهره و لباس سن او بسیار کمتر و جوان تر شده است.

بخوانید: "مریم کاویانی" با انتشار تصویر مادرش همه را شوکه کرد/ عکس

بیوگرافی مریم کاویانی

مریم کاویانی (زاده ۱ تیر ۱۳۴۹ در اهواز)، بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی فارغ‌التحصیل رشته پرستاری است و فعالیت هنری خود را در مقام بازیگر از سال ۱۳۸۳ با فیلم اسپاگتی در هشت دقیقه آغاز کرد.

وی از ازدواج اول خود یک پسر دارد که متولد ۱۳۷۶ است.

همچنین در سال ۱۳۹۷ برای دومین بار با رامین مهمان‌پرست، سخنگوی پیشین وزارت امور خارجه و سفیر پیشین ایران در لهستان ازدواج کرد.

از میان آثار او می توان به فیلم های دلتنگیهای عاشقانه و مخمصه اشاره کرد.