عکس/ ژاکت بافت “گوسفندی” پرنسس دیانا به حراج می‌رسد!!

طرفداران پرنسس دیانا و تاریخ مد حالا می‌توانند ژاکت بافت نمادین این عضو فقید خاندان سلطنتی انگلستان را در حراجی مشهور بخرند!

کد خبر : ۱۸۵۴۸۷
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح - ژاکت بافت قرمز رنگ پرنسس دایانا با طرح‌ گوسفندهای بامزه سیاه و سفید در حراجی به فروش خواهد رفت.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، طرفداران پرنسس دایانا می‌توانند ژاکت مشهور همسر فقید پادشاه فقید انگلستان را در ماه اوت خریداری کنند. این لباس در حراجی مشهور برای فروش قرار خواهد گرفت و علاقه مندان می‌توانند صاحب یک قطعه از تاریخ مد شوند.

ژاکت گرم و شگفت‌انگیز پرنسس با طرح‌های بامزه، قطعه اصلی اولین حراجی «آیکون‌های مد» خانه حراج در پاییز امسال خواهد بود.

پیدا شدن این لباس در واقع یک تصادف خوشحال کننده بود.

سالی مویر و جوآنا آزبورن، طراحان برند «Warm & Wonderful»، در بیانیه‌ای مطبوعاتی اعلام کردند: «در ماه مارس گذشته، هنگامی که در اتاق زیر شیروانی به دنبال یک الگوی قدیمی بودیم، جعبه کوچکی را یافتیم. در داخل، در کنار روتختی نخی، ژاکت قرمز رنگ اصلی که توسط پرنسس دایانا در سال 1981 پوشیده شده بود، قرار داشت.»

پرنسس دایانا در ابتدا این لباس را در یکی از مسابقات چوگان شاهزاده چارلز در سال 1981 پوشید. رسانه‌ها، منتقدان مد و عموم مردم نماد گوسفند سیاه بر روی این ژاکت را با دقت تفسیر کردند. در واقع، بسیاری تک گوسفند سیاه بر روی ژاکت پرنسس دایانا را نشانی از تنهایی او در خانواده سلطنتی تفسیر کردند.

فروش لباس همسر فقید و محبوب پادشاه بریتانیا!

دایانا بافت گرم و شگفت‌انگیز خود را با شلوار جین و کفش‌های پاشنه بلند قرمز پوشیده بود. او در زیر این بافت مشهور یک بلوز یقه‌‌دار سفید به تن داشت.

دیانا پس از آسیب رساندن به ژاکت محبوب خود، آن را به همراه درخواست تعمیر به برند «Warm & Wonderful» ارسال کرد. در عوض، یک ژاکت کاملاً جدید بافته شد و به او برگردانده شد.

دایانا بافتنی جدید خود را در یک مسابقه چوگان دیگر در سال 1983 پوشید. دیانا در این مسابقه در کنار سارا فرگوسن، دوشس یورک حضور پیدا کرد.

ژاکت اصلی و کمی آسیب دیده همان ژاکتی است که در حراجی به فروش خواهد رسید. مطمئناً به دلیل تاریخ سلطنتی خود پیشنهاد زیادی برای خرید این لباس وجود خواهند داشت. این ژاکت گوسفندی در طول سال‌ها چنان محبوب ماند که نسخه‌ای از آن در سال 2020 مجدداً عرضه شد. طرح معروف این بافت با قیمت 250 دلار به فروش می‌رسد.

مناقصه آنلاین برای این ژاکت از 31 آگوست تا 14 سپتامبر باز خواهد بود و این قطعه ارزشی تخمینی بین 50000 تا 80000 دلار دارد.