عکس/ قابی از خوابگاه دخترانه که حسابی جنجالی است!

یکی از دانشجویان دختر عکسی از قانون عجیب خوابگاه دخترانه دانشگاه علوم پزشکی مشهد منتشر کرد.

کد خبر : ۱۸۵۱۷۳
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح به نقل از برترین‌ها، او نوشت: اگه دختری و دیرتر از ۱۰ شب میای خوابگاه باید توی خیابون بخوابی. دکتر بودم و ترافیکه و از شهرستان برگشتم و اینا نداریم!

لازم به ذکر است که این قانون سالهاست در خوابگاهای دخترانه اجرا می‌شود و تاکنون اقدامی برای حل این مشکل نشده است.

قوانین ورود به خوابگاه در ساعات غیرمجاز

ورود به خوابگاه در ساعات ۲۲ تا ۶ صبح روز بعد در خوابگاه‌های دخترانه و در ساعات ۲۴ تا ۶ صبح روز بعد برای خوابگاه‌های پسرانه غیرمجاز محسوب می‌شود.

با این حال قطعا در طول تحصیل برای هر دانشجویی ممکن است اتفاقی بیفتد که مجبور باشد در ساعت‌های غیرمجاز وارد خوابگاه شوند؛

در این صورت دانشجو باید قبلا دیر رسیدن خود را از طریقی به اطلاع مسئول خوابگاه برساند.

مسئول خوابگاه موظف است در صورت قانع کننده بودن دلیل دانشجو، موضوع را به انتظامات اعلام کرده. و انتظامات نیز موظف است با اخذ امضای مسئول خوابگاه، برای ثبت در بایگانی، اجازه ورود دانشجو را بدهد.

با این حال دانشجو در صورت بازگشت از سفر می‌تواند با نشان دادن ته‌برگ بلیت خود به انتظامات و بدون نیاز به هماهنگی مسئول خوابگاه وارد شود.

در صورتی که دانشجویی نتواند مسئول خوابگاه را از دیر رسیدن خود مطلع کند. انتظامات باید در خوابگاه را برای دانشجو باز و کارت دانشجویی او را اخذ کرده. گزارشی تنظیم و کارت را به گزارش پیوست کند و در اولین وقت اداری، آن را به اداره امور خوابگاه‌ها تحویل دهد.