عکس/ واکنش خاص یحیی گل محمدی به پیوستن شجاع خلیل زاده به تراکتور

یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس با انتشار یک استوری خاص در صفحه مجازی اش به پیوستن شجاع خلیل زاده به تراکتور واکنش نشان داده است.

کد خبر : ۱۸۴۸۳۹
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح- در هفته های گذشته شایعات متفاوتی پیرامون حضور شجاع خلیل زاده ملی پوش کشورمان در لیگ برتر فوتبال ایران شکل گرفته بود.

چرا که برخی رسانه ها مدعی شده بودند او پس از بازگشت از لیگ قطر، به زودی به تیم پرسپولیس تهران خواهد پیوست.

اما روز گذشته بود که خبر پیوستن این مدافع ملی پوش به باشگاه تراکتورسازی تبریز همگان را متعجب کرد.

در همین راستا حالا یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس با انتشار یک استوری حمایتی از شجاع در اینستاگرام اش توجه کاربران فضای مجازی را جلب کرده است.

کاپیتان سابق تیم پرسپولیس با بازنشر یکی از پست های شجاع خلیل زاده در رابطه با صبر و حکمت با استفاده از ایموجی قلب قرمز از او و انتخاب اخیرش حمایت کرده است.

بخوانید: عکس/ ادعای عجیب مجری اخراجی تلویزیون درباره پرونده سازی مخالفان اش

استوری احساسی و تامل برانگیز یحیی گل محمدی برای هادی نوروزی

به گزارش وقت صبح، امروز ۱تیر زادروز مرحوم هادی نوروزی کاپیتان دوست داشتنی و محبوب باشگاه پرسپولیس است که در نزد هواداران استقلال هم از او به نیکی یاد می شود.

البته کم حاشیه بودن این بازیکن فقید در تمام سال های فوتبالی اش سبب شده که هنوز پس از ۸ سال او محبوب اغلب فوتبال دوستان باشد.

در همین خصوص حالا چهره های مشهور فوتبال با انتشار پیام هایی در فضای مجازی یاد و خاطره این کاپیتان محبوب را گرامی داشته اند.

اما یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس از جمله کسانی است که همواره با انتشار تصاویری از هادی نوروزی و خاطرات اش یاد می کند.

حالا هم او با انتشار یک استوری احساسی زاد روز این ستاره را تبریک گفته است. او با نمایش تصویری خاطره انگیز از هادی نوروزی نوشته است: تولدت مبارک کاپیتان.