با آیسان آقاخانی همسر محمدرضا گلزار آشنا شوید + عکس

روز چهارشنبه ۱۷ خرداد اخباری غیر رسمی مبنی بر ازدواج محمدرضا گلزار بازیگر ۴۶ ساله ی سینما در فضای مجازی منتشر شد.

کد خبر : ۱۸۰۴۳۰
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح به نقل از روزیاتو، همزمان با پست های تبریک ازدواج صفحات هواداری محمدرضا گلزار در اینستاگرام، ویدئویی در شبکه های اجتماعی منتشر شد که گلزار را به همراه خانمی سفیدپوش در حال خروج از یکی از دفاتر ازدواج مشهور محله ی پاسداران ِ تهران نشان می داد. محمدرضا گلزار پیش از این ازدواج نکرده و مجرد بود.

این خبر البته از سوی گلزار نه تأیید شد و نه تکذیب، اما او در روزهای بعدی تصاویری از خود در لباس دامادی منتشر کرد که به نظر می رسد تأیید غیرمستقیم خبر ازدواجش بوده است.

دفتر ازدواج مذکور نیز همان روز استوری ای در اینستاگرام خود منتشر کرد که مؤید شایعات مطرح شده به نظر می رسید و سپس تصویری از گلزار در همان محضر منتشر شد. عکسی نیز از سفره ی عقد گلزار و همسرش در فضای مجازی منتشر شده است

همسر محمدرضا گلزار کیست؟

پس از انتشار خبر ازدواج محمدرضا گلزار تصاویری از یک دختر جوان منتسب به همسر محمدرضا گلزار در شبکه های اجتماعی منتشر شد. این دختر جوان آیسان آقاخانی متولد سال ۱۳۷۶ در شهر زنجان معرفی شده است.

بر اساس ادعاهای مطرح شده در فضای مجازی، آیسان آقاخانی در زمینه ی مدلینگ فعالیت دارد و دختر یکی از تاجران سرشناس است و در سال ۹۸ با محمدرضا گلزار آشنا شده است. همچنین درباره ی نحوه ی آشنایی آن‌ ها ادعا شده که محمدرضا گلزار به عنوان مدل با شرکت پدر این دختر همکاری داشته و همین امر سرآغاز آشنایی آن‌ ها بوده است.