ویدئو/ هنگ درام نوازی دیدنی منوچهر هادی و کامنت های جنجالی کاربران!

منوچهر هادی، کارگردان سینما و تلویزیون به تازگی ویدئویی از هنگ درام نوازی جالب خود منتشر کرده است. اما با کامنت های عجیب کاربران روبرو شده است.

کد خبر : ۱۷۶۰۱۴
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح - بازار شایعه داغ است و هر بار نوبت به یکی از چهره های مشهور می رسد تا شایعات و ادعاهایی درباره زندگی شخصی اش مطرح شود.

این بار هم نوبت منوچهر هادی و یکتا ناصر است. حدود دو ماه است که برخی کاربران و کانال های مجازی بدون استناد به مدرکی مدعی اند که این دو از یکدیگر جدا شده اند.

این درحالی ست که 23 فروردین امسال یکتا ناصر اعلام کرد که جدایی اش از منوچهر هادی تنها یک شایعه است.

اما اکنون منوچهر هادی ویدئویی از هنگ درام نوازی خود منتشر کرده و با حجم عظیمی از کامنت ها درباره شایعه طلاق اش روبرو شده است.

البته او به این ادعاها و کامنت های جنجالی واکنشی نشان نداده است.

بخوانید: عکس/ منوچهر هادی، کارگردان مشهور عزادار شد!

بیوگرافی منوچهر هادی

هادی، کارگردان و فیلمنامه‌‌ نویس سینما و تلویزیون، متولد ۲۸ مرداد ۱۳۵۱ در تهران است. وی پس از دریافت مدرک دیپلم وارد عرصه هنر شد و توانایی های خود را در زمینه هایی همچون بازیگری، دستیاری کارگردان و تدارکات محک زد.

او در سال ۱۳۸۵، با کارگردانی فیلم تلاطم، نخستین تجربه خود را در زمینه فیلمسازی کسب کرد. وی سابقه کارگردانی آثار دیگری همچون گیسو، قرنطینه، یکی می خواد باهات حرف بزنه. زندگی جای دیگری‌ست، رحمان ۱۴۰۰، آینه بغل، کارگر ساده نیازمندیم. عاشقانه و دل را نیز در کارنامه هنری خود دارد.

وی در تاریخ ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ با یکتا ناصر بازیگر ایرانی ازدواج کرد و در آذر ماه ۱۳۹۵ صاحب یک دختر به نام سوفیا شد.