عوارض قرص تاخیری در مردان

از آنجایی که رابطه جنسی یکی از ابعاد مهم زندگی است، افراد به دنبال روش‌های متعددی هستند تا کیفیت این رابطه را افزایش دهند.

کد خبر : ۱۷۴۲۳۵
لینک کوتاه کپی شد
0

گاهی مشکلاتی از جمله زود انزالی باعث می‌شوند که کیفیت این رابطه کاهش پیدا کند و همین امر می‌تواند سلامت روح و جسم افراد را تحت تاثیر قرار دهد.

به همین دلیل، امروزه، استفاده از مکمل‌های مختلف از جمله قرص تاخیری قوی و یا قرص تاخیری و حجم دهنده مورد توجه قرار گرفته است. اما کسانی که می‌خواهند از این قرص‌ها استفاده کنند سوالات زیادی در مورد عوارض قرص تاخیری در مردان می‌پرسند که در ادامه تلاش می‌کنیم اطلاعات کاملی را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم.

چرا به زود انزالی مبتلا می‌شویم؟

قبل از آنکه بخواهیم به طور تخصصی به عوارض این قرص بپردازیم، بهتر است نگاهی به موضوع زود انزالی داشته باشیم. زود انزالی از جمله مشکلات جنسی در مردان به شمار می‌رود که می‌تواند بر اعتماد به نفس مردان اثر بگذارد و رابطه جنسی آنها را به چالش می‌کشد.

عوامل مختلفی باعث بروز زود انزالی می‌شوند که در دو دسته مشکلات جسمی ور روحی قرار می‌گیرند. ابتلا به بیماری دیابت، ابتلا به بیماری‌های ناحیه پروستات و یا سرطان می‌توانند بر قدرت انزال مردان اثر بگذارند. از طرف دیگر، شرم و حیا بیش از اندازه بر اساس ارزش‌های جامعه باعث می‌شود که مردان به زود انزالی دچار شوند. در هر شرایطی، مراجعه به پزشک متخصص از جمله اموری است که باید مد نظر قرار گیرد.

آیا قرص تاخیری راهکاری دائمی برای درمان زود انزالی است؟

مرجع تخصصی drdr.ir عوارض قرص تاخیری را به کسانی که از این قرص‌ها استفاده می‌کنند یادآور می‌شود و می‌گوید این قرص‌ها راهکاری برای درمان دائمی مشکل زودانزالی نیستند و تنها می‌توانند به عنوان راهکار موقتی مورد استفاده قرار گیرند. زیرا تا زمانی که مشکل زود انزالی به صورت ریشه‌ای حل نشود، با قطع مصرف قرص، دوباره زود انزالی به وجود می‌آید که تکرار این مسئله برای شرکای جنسی به شدت چالش‌برانگیز است.

عوارض قرص تاخیری

عوارض قرص تاخیری به صورت کلی ( فارغ از نوع قرص و برند تولید کننده) شامل موارد زیر می‌شود:
• ابتلا به سردردهای مزمن
• قرمزی پوست
• مشکلات گوارشی از جمله حالت تهوع
• دردهای شدید عضلانی
• مشکلات بینایی

البته در اینجا باید به مسئله بسیار مهمی اشاره کنیم. زمانی که صحبت از عوارض این گونه قرص‌ها می‌شود منظور این نیست که تمامی افراد به محض مصرف کردن دچار عوارض جانبی می‌شود. اما باید بدانید بر اساس اطلاعاتی که از جامعه آماری بدست آمده است بیشتر کسانی که از این قرص‌ها استفاده می‌کنند، عوارض جانبی را تجربه می‌نمایند. مسئله دیگری که در این میان وجود دارد این است که تمامی عوارض در یک نفر بروز پیدا نمی‌کنند. ممکن است شما تهوع را احساس کنید، اما عوارض دیگر مانند مشکلات بینایی را تجربه نکنید.

عوارض قرص تاخیری کینگ دل

کینگ دل یک قرص تاخیری گیاهی است که در ترکیبات آن 100 میلی گرم سیلدنافیل و 100 میلی‌گرم ترامادول به کار رفته است. این قرص می‌تواند زمان انزال را به تعویق بیاندازد و به افزایش لذت در رابطه جنسی کمک می‌کند. اما این قرص مانند تمامی قرص‌های دیگر دارای عوارض جانبی است.

رایج‌ترین مشکلاتی که در اثر مصرف این قرص احساس می‌شود سردرد و سرگیجه است. البته باید بدانید اگر شما از این قرص به اندازه مصرف کنید، این عوارض برای شما پیش نمی‌آیند و یا به ندرت رخ می‌دهند. معمولا، کسانی که به ترکیبات این قرص حساسیت دارند، این عوارض را بیشتر احساس می‌کنند.

عوارض قرص تاخیری پروانه

قرص تاخیری پروانه‌ای به عنوان قرص تاخیری فوری شناخته شده است و کسانی که از مشکل زودانزالی بسیار شدید رنج می‌برند، می‌توانند از این قرص استفاده نمایند. در ترکیبات این قرص سیلدنافیل و ترامادول به کار رفته است که به سرعت در بدن اثر می‌گذارد. مرجع تخصصی دکتر دکتر عوارض قرص تاخیری پروانه را به صورت زیر اعلام می‌کند:

• اسهال و سرگیجه
• خشکی دهان
• ابتلا به سردردهای مزمن
• تجربه بی‌خوابی‌های پیاپی
• حالت تهوع
• کاهش میل جنسی
به همین دلیل، شما باید در مصرف این قرص بسیار محتاط باشید و هرگز آن را بیش از اندازه مورد استفاده قرار ندهید.

عوارض قرص تاخیری پاور وی 8

قرص تاخیری پاور وی 8 یک قرص بسیار قوی است که پایه گیاهی دارد. با توجه به این موضوع که در این قرص از ترکیبات گیاهی استفاده شده است، امروزه طرفداران زیادی دارد ( زیرا بسیاری از افراد بر این باور هستند که گیاهی به معنای بی خطر است!!). قرص پاور وی 8 نه تنها زمان انزال را به تعویق می‌اندازد، بلکه نقش موثری در بهبود نعوظ دارد. شاید برای شما جالب باشد که بدانید تا به حال عوارض جانبی خاصی در اثر استفاده از این قرص گزارش نشده است. تنها مسئله‌ای که در مورد این قرص وجود دارد مصرف به اندازه است.

عوارض قرص تاخیری آلتی شکل مشکی

قرص تاخیری ماکسیما که بسیاری از افراد آن را به نام قرص تاخیری آلتی شکل مشکی یکی از قوی‌ترین قرص‌هایی است که در این زمینه وجود دارد. این قرص هم می‌تواند برای درمان زود انزالی و هم می‌تواند برای تقویت نعوظ مورد استفاده قرار گیرد. اما این قرص مانند هر قرص دیگری ممکن است باعث بروز برخی از عوارض جانبی شود.

مرجع تخصصی دکتر دکتر عوارض قرص تاخیری آلتی شکل مشکی را احساس درد شدید در بدن و سردردهای مزمن می‌داند. همچنین، گاهی استفاده از این قرص باعث بروز مشکلات گوارشی می‌شود که در این شرایط افراد با نوشیدن آب کافی می‌توانند این مشکلات را کنترل نمایند.

عوارض قرص تاخیری جینسینگ

جینسینگ یکی از گیاهان دارویی است که می‌تواند بر قدرت جنسی زنان و به ویژه مردان اثر بگذارد. افرادی که از مشکلات جنسی از جمله زود انزالی رنج می‌برند می‌توانند با استفاده از این قرص مشکلات خود را تا حدود بسیار زیادی درمان کنند.
همچنین، جنسینگ باعث می‌شود که انرژی افراد بالا برود و این مسئله نقش بسیار مهمی تجربه رابطه جنسی خوب و با کیفیت دارد. از عوارض جانبی این قرص می‌توان به درد سینه، افزایش ضربان قلب و افزایش فشار خون، سردرد، ازدست‌دادن اشتها، اسهال، خارش، بثورات پوستی، سرگیجه و نوسانات خلقی اشاره کرد.

عوارض قرص تاخیری وگادول

وگادول یکی از قرص‌هایی است که اغلب برای بهبود حالت نعوظ مورد استفاده قرار می‌گیرد. این قرص باعث می‌شود که جریان خود در آلت تناسلی بالا برود و در نتیجه مردان و زنان می‌توانند رابطه جنسی لذت‌بخشی را تجربه نمایند. با توجه به این مسئله که قرص وگادول نعوظ را بهبود می‌بخشد، نقش بسیار مهمی در تاخیری در انزال دارد. عوارض جانبی این قرص عبارتند از:
• گرگرفتگی (احساس گرما)
• سردرد
• سرگیجه
• تاری دید
• درد عضلانی
• ناراحتی معده
• بثورات پوستی
مرجع تخصصی دکتر دکتر عوارض قرص تاخیری را بسیار مهم می‌داند که به محض بروز این عوارض باید سریعا به پزشک مراجعه شود.

برای درمان زود انزالی به کجا مراجعه کنیم؟

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد عوارض قرص تاخیری در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده‌اید این قرص می‌تواند به عنوان راهکار موقت برای رفع مشکل زود انزالی مد نظر قرار گیرد. اما اگر می‌خواهید مشکل زود انزالی به طور کامل از بین برود، بهتر است به فکر درمان باشید.
مرجع تخصصی دکتر دکتر یکی از مراکزی است که پزشکان حرفه‌ای را به شما معرفی می‌کند و می‌توانید با مشاوره این پزشکان مشکلات جنسی از جمله زود انزالی را درمان کنید.