همکاری امیر تتلو و مهراد جم با پول دنیا جهانبخت!

ظاهرا 200 میلیون تومانی که دنیا جهانبخت برای خرید آهنگ «تو که میخوای» تتلو واریز کرده حق فیت برای همکاری با مهراد جم است.

کد خبر : ۱۷۱۷۰
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح - اخیرا و بعد از اینکه تتلو اعلام کرد در ازای دریافت مبلغی با هر خواننده ای همکاری می کند اخباری مبنی بر فیت دادن مهراد جم با امیر تتلو منتشر شده است.

امیر تتلو در لایو با تشکر از مهراد جم و دنیا جهانبخت و ساشا سبحانی می گوید اجرای زنده جم را گوش داده و به نظرش خوب بوده است.

تتلو گفت سعی می کند کاری در شان این همکاری بسازد و با مهراد جم بخواند.

بنابر اخباری که در فضای مجازی و در صفحات تخصصی رپ که توسط اطرافیان رپرها اداره می شود منتشر شده است، پنجشنبه 1 اردیبهشت مهراد واس جم برای تتلو بیت ( موسیقی رپ) فرستاده تا باهم همکاری کنند.

بخوانید: هزینه تبلیغات امیر تتلو چند؟ یک استوری 1000 دلار!

حق فیت تتلو با مهراد جم

هرچند تتلو مبلغ حق فیت را 50 هزار دلار ( 1/2 میلیارد) اعلام کرده است اما ظاهرا این مبلغ برای خوانندگان آماتور است و تتلو برای همکاری با مهراد جم 233 میلیون تومان دریافت کرده است.

گفتنی است تتلو آهنگ جدید خود به نام «تو که بخوای میتونی» را برای فروش گذاشته است و دنیا جهانبخت، همسر مهراد جم حدود 200 میلیون برای پیش خرید آهنگ تتلو پرداخت کرده است.

به گفته تتلو این مبلغ در پیش خرید تمام آ]نگ های تتلو بی سابقه است و دو برابر مبلغی است که ساشا سبحانی برای خرید آهنگ جدید واریز کرده است.