بازگشت فیلم‌های محبوب «Twilight» به تلویزیون!

شخصیت‌های محبوب فیلم‌های «گرگ و میش» در تلویزیون باز خواهند گشت؛ سریالی بر اساس سری فیلم‌های «Twilight» در حال ساخت است.

کد خبر : ۱۶۷۲۹۰
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح - سریالی تلویزیونی از سری کتاب‌های محبوب «گرگ و میش» به قلم استفنی مایر توسط کمپانی لاینزگیت در مراحل اولیه تهیه خود است!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، سریال اقتباس شده از کتاب‌ها و فیلم‌های «گرگ و میش» هنوز نویسنده یا شبکه پخش مشخصی ندارد.

کمپانی لاینزگیت اعلام کرده است که روند توسعه این پروژه را پیش از خرید حقوق این پروژه آغاز خواهد کرد.

حتی هیچ چارچوب زمانی خاصی نیز برای آغاز روند فروش این سریال به شبکه‌های تلویزیونی نیز ارائه نشده است.

کمپانی لاینزگیت قصد دارد تا ابتدا یک نویسنده برای پیش بردن روند نوشتن نمایشنامه این سریال پیدا کند. منابعی نزدیک به این پروژه جدید اعلام کرده‌اند که انتظار می‌رود استفنی مایر بخشی از تولید این اقتباس تلویزیونی باشد.

موفقیت کتاب‌های «گرگ و میش» برخلاف تصور خانم نویسنده‌!

ویک گادفری و اریک فیگ، رئیس سابق کمپانی لاینزگیت، هر دو برای تولید و آغاز روند این اقتباس جدید قراردادهایی را امضا کرده‌اند.

اریک فیگ زمانی که در کمپانی سامیت مشغول به کار بود، حقوق سری کتاب‌های «گرگ و میش» را با شکست دادن کمپانی پارامونت پیکچرز به دست آورد.

این سری فیلم‌ها با درآمدی بیش از 3.4 میلیارد دلار در سطح جهانی ستارگانی مشهوری مانناد کریستن استوارت، رابرت پتینسون و تیلور لاتنر را به شهرت رساند.

این سه بازیگر نقش‌های اصلی این کتاب‌های محبوب را به تصویر کشیده‌اند. به گزارش وقت صبح «گرگ و میش» با پنج رمان و پنج اقتباس سینمایی خود را به عنوان یک پدیده مهم در فرهنگ روزمره دهه قبل ثبت کرده است.

استفنی مایر، نویسنده این کتاب‌های موفق در مصاحبه‌ای در سال 2020 اعلام کرد که نمی‌تواند دلیل محبوبیت بسیار زیاد این کتاب‌ و فیلم‌ها را درک کند.

این نویسنده در آن زمان فاش کرد که هیچ اعتماد به نفسی درباره این کتاب‌ها نداشته است. او گفت که فقط از اعضای خانواده خود انتظار داشت تا از سر ترحم این داستان عاشقانه را بخوانند.