وقتی سلمان خان در پشت صحنه تذکر حجاب می دهد!

پالاک تیواری هنرپیشه ۲۲ ساله هندی که به زودی پروژه سینمایی مشترکش با سلمان خان اکران خواهد شد ادعا کرد که او و سایر زنان عوامل فیلم باید در پشت صحنه‌ فیلمبرداری از  سلمان خان پیروی کنند.

کد خبر : ۱۶۶۸۰۹
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح- پالاک در مصاحبه ای با «سیدارت کانانم فاش کرد که سلمان خان حجاب را در پشت صحنه فیلم برای همه خدمه زن الزامی کرده بود و زنان حق پوشیدن لباس‌هایی که از گردن به پایین نمایان باشد را نداشتند.

پالاک در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد که این قانون تنها مختص به فیلم جدیدش با سلمان نبوده بلکه در پروژه‌های قبلی که با او همکاری داشته نیز مجددا این قانون برای تمامی زنان الزامی بوده.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، تنها ساعاتی پس از انتشار مصاحبه پالاک تیواری، حرف‌های او در بین کاربران اینترنت و رسانه‌ها با بازتاب‌های متفاوتی همراه بود.

برخی این اقدام سلمان را حرکتی جنتلمنانه و از روی غیرت توصیف کرده بودند درحالی که به باور بسیاری دیگر این اقدام او نظر شخصی بوده است.

خبر حجاب سلمان خان برای زنان در حالی رسانه‌ای شد که او در اکثر فیلم‌هایی که تاکنون بازی کرده تقریبا با پوششی کم ظاهر شده است.

رسانه خبری «ان‌دی‌تیوی» نیز با انتشار ویدیویی از سلمان خان در همایشی که هفته گذشته در بمبئی برگزار شد از او به دلیل رفتار دوگانه در رفتارش انتقاد کرد.