ویدئو/ پز جنجالی شهربانو منصوریان با دسته های یورو در بانکوک

شهربانو منصوریان قهرمان مطرح کشورمان ویدئوی عجیبی از دسته های یورو در اینستاگرام اش منتشر کرده که با واکنش های زیادی از سوی کاربران فضای مجازی روبه رو شده است.

کد خبر : ۱۵۸۱۷۲
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح- در چند ماه گذشته شهربانو منصوریان نه به واسطه قهرمانی و ورزش بلکه با حاشیه های متفاوتی پر سر و صدا بوده است.

هر چند اقدامات اخیر منصوریان در حوادث تلخ متروپل و زلزله خوی با واکنش های مثبت و منفی کاربران مواجه شده است.

چرا که برخی خدمات رسانی او به مردم آسیب دیده این مناطق را شواف و خودنمایی دانسته اند. اما در مقابل گروهی هم اقدامات او را خیرخواهانه و واقعی تلقی کرده اند.

در همین خصوص ساعاتی پیش انتشار ویدئوی عجیبی از این قهرمان مشهور در اینستاگرام اش باعث تعجب مخاطبین این ورزشکار شده است.

او در این ویدئو با نشان دادن دسته هایی از یورو پول های اش را به رخ می کشد و می گوید با این پول می توان یک بنز خرید و قرار داد خوبی بست.

ناگفته نماند که شهربانو منصوریان به نمایندگی از ورزشکاران ایران به اجلاس کمیسیون شورای المپیک آسیا به میزبانی کشور بانکوک دعوت شده است.

بخوانید: عکس/ واکنش معنادار مهدی قائدی به ماجرای دعوت نشدن اش به تیم ملی

دو راهی جنجالی شهربانو منصوریان؛ بانکوک یا خاکسپاری پدربزرگ!

به گزارش وقت صبح، شهربانو منصوریان قهرمان برتر ووشوی ایران در یک سال گذشته یکی از خبرساز ترین چهره های مطرح ورزش کشور بوده است.

چرا که حضور تاثیرگذار و‌ فعال او در کنار مردم در برخی از اتفاقات ناگوار و‌ بزرگ کشور سبب شده بیش از پیش در نزد مخاطبان ورزش محبوب شود.

البته او در ماه گذشته با هفته ها زندگی کردن در مناطق زلزله زده خوی و خدمات رسانی ویژه از جمله خرید کانکس برای مردم این منطقه اراده و تلاش اش را به رخ ورزشکاران دیگر کشیده است.

در همین راستا حالا منتشر شدن پیامی تازه ای از سوی شهربانو خطاب به دنبال کنندگان اش باعث تعجب و‌ ناراحتی کاربران فضای مجازی شده است.

او در یک یادداشت مفصل فوت ناگهانی پدربزرگ اش را اعلام کرده و گفته که بین دو راهی سختی قرار گرفته است. چرا که یا باید برای مراسم خاکسپاری به زادگاه اش سمیرم برود و یا آنکه برای اجلاس ورزشکاران به بانکوک سفر کند.

البته او در انتهای پیام اش توضیح داده که با دلی پر از خون و چشمانی اشک بار فقط برای سربلندی ایران سفر به بانکوک‌ را انتخاب کرده است.