توضیح جنی “بلک پینک” در مورد جراحتش؛ حالم خوب است!

جنی عضو محبوب گروه کره‌ای BLACKPINK اعلام کرده است که در ناحیه صورت دچار جراحتی سطحی شده است و در حال طی کردن روند بهبودی است.

کد خبر : ۱۵۳۹۲۵
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح - جنی، آیدل مشهور 27 ساله اعلام کرده است که در هنگام ورزش کردن دچار جراحت در صورتش شده است!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، جنی عضو گروه مشهور BLACKPINK خبر آسیب دیدنش در ناحیه صورت را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت.

او به طرفداران نگران خود اطمینان خاطر داده است که این تنها یک جراحت جزئی است و روند بهبودی او آغاز شده است.

این آیدل محبوب پیام خود به بلینک‌ها را در شبکه مجازی Weverse منتشر کرد.

جنی در پست خود نوشت: «اتفاق خاصی نیوافتاده است. با این حال ترجیح دادم که خودم این خبر را به شما بدهم تا غافلگیر و نگران نشوید.

در زمان استراحت مراقب سلامتی‌ام بودم. خوب غذا می‌خوردم و خوب می‌خوابیدم، با این حال در حین ورزش زمین خوردم. به همین دلیل کمی زخم روی صورتم ایجاد شده است.»

او ادامه داد: «امیدوار بودم تا هرچه زودتر بهبود پیدا کنم. نمی‌خواستم بلینک‌ها را نگران حالم کنم. با این حال جراحتم هنوز در حال بهبود است، بنابراین فکر می‌کنم مجبور باشم برای مدتی روی صورتم بانداژ ببندم.

اگر احمقانه به نظر می‌رسم، لطفاً درک کنید. من دوست دارم تا ظاهری زیبا به شما نشان دهم.

متاسفم که اینطوری هستم. من به زودی خوب می شوم، پس نگران نباشید و به زودی شما را می‌بینم.»

جنی حتی وقتی برای عکس گرفتن نیز ندارد!

جنی در پاسخ طرفدارانی که از او خواسته بودند عکسی از جراحتش پست کند نوشت: «متاسفانه در این روزها وقت عکس گرفتن ندارم. هر روز تحت درمان قرار می‌گیرم.»

او در این پیام نیز بار دیگر از بلیک‌ها معذرت خواهی کرد و به آن‌ها اطمینان خاطر داد که دلیلی برای نگرانی وجود ندارد.

جنی خبر جراحت خود را زمانی اعلام کرد که اعضا گروه بلک پینک روزهای پایانی استراحت خود از تور جهانی «Born Pink» را می‌گذرانند.به گزارش وقت صبح این تور در تاریخ 4 مارچ در استادیوم ملی بوکیت جلیل در کوالالامپور، مالزی از سر گرفته می‌شود

. پس از پایان بخش آسیایی این تور جهاین با کنسرت‌هایی در ژاپن، جنی و هم گروهی‌هایش به ایالات متحده بازمی‌گردند تا برای اجرا در فستیوال موسیقی کواچلا در سال 2023 آماده شوند.