تصاویر/ کانگوروی بدنسازی که ماده‌های زیادی داشت!

در روزهای اخیر یکی از خبرهایی که مورد توجه قرار گرفت مرگ یک کانگورو ۱۲ساله مشهور به نام «راجر» (Roger) در استرالیا بود که به خاطر عضلانی بودن بدنش به او لقب «راجر عضلانی» و «راجر خوش هیکل» داده بودند.

کد خبر : ۱۵۱۸۸۰
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح ، به نقل از روزیاتو، راجر که در دوران جوانی‌اش بیش از ۲ متر قد و نزدیک به ۱۰۰ کیلوگرم وزن داشت بعد از مرگ مادرش در یک بزرگراه در استرالیا توسط کریس بارنز، صاحب یک پناهگاه مخصوص کانگورو در استرالیا نجات داده شده و از آن زمان تاکنون در این محل زندگی می‌کرد تا این که بارنز روز شنبه گذشته مرگ او را در حساب فیسبوکی خود اعلام کرد.

راجر برای سال‌ها رهبر کانگوروهای این مرکز بوده و کانگوروهای ماده زیادی را در تصاحب داشت.

مرگ این کانگوروی نر با واکنش‌هایی جالب روبرو شده و آژانس دولتی توریسم استرالیا نیز در پیامی به این موضوع اشاره کرده و راجر را یک «نماد واقعی» برای صنعت توریسم کشور دانسته بود.

آغاز شهرت

راجر برای اولین بار در سال ۲۰۱۵ و بعد از این که تصویری از او در حال له کردن یک سطل فلزی با مشت در رسانه‌های اجتماعی منتشر شد به شهرت رسید.

بیشتر بخوانید:

تصاویر بسیار غم‌انگیز از سوگواری یک کانگورو برای جفت بی‌جانش

ویدئو/ تلاش ناکام و جانکاه کانگورو برای نجات جفتش از چنگال مار پیتون

بارنز می‌گوید که کانگوروهای نر برای تصاحب جفت‌های ماده باید با دیگر کانگوروهای نر گروه مبارزه کنند و کاری که راجر با این سطل فلزی کرد دقیقاً همان سبکی از کشتی شبیه بغل کردن بود که در طی سال‌ها انجام داده بود.

این کانگورو دوست داشتنی علیرغم بدن عضلانی و خوش فرم خود نتوانست بر پیری غلبه کرده و در سال‌های پایانی عمر خود با از دست دادن بینایی و همچنین بیماری آرتروز مواجه شد.

به بهانه مرگ این کانگوروی مشهور، در ادامه مطلب قصد داریم شما را با واقعیاتی جالب و باور نکردنی در مورد کانگوروها آشنا کنیم.

ویژگی کانگوروها

کانگوروها کیسه دارانی غول پیکر هستند که تنها در استرالیا یافت شده و آن‌ها را با دم بزرگ و عضلانی، پاهای بلند، پاهای عقبی قوی، گوش‌های آخته و موهای کوتاهشان می‌شناسند.

کانگوروها در رنگ‌های قهوه ای، خاکستری و قرمز دیده می‌شوند و از دم و پاهای بلند و قدرتمند خود برای پریدن و جهش استفاده می‌کنند.

به عنوان کیسه دارانی که بخشی از پستانداران به شمار می‌آیند، کانگورو ماده کیسه‌ای دارد که غده‌های پستانی‌اش در آن قرار دارند و جنین بعد از به دنیا آمدن به درون این کیسه رفته و از شیر تغذیه می‌کند تا زمانی که بتواند در شرایط بیرون از کیسه زندگی کند.