ویدئو/ تاکنون یک سفره ماهی قلقلکی دیده بودید؟

ویدئوی بامزه‌ای از یک سفره ماهی قلقلکی و خندان منتشر شده است.

کد خبر : ۱۴۷۳۲۱
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح ، در این ویدئو مردی یک سفره ماهی کوچک را قلقلک می‌دهد و سفره ماهی از خنده ریسه می‌رود و خود می‌پیچد.

خوراک سفره ماهی‌ها

هپی پت: غذای سفره ماهی‌ها انواع ماهی‌های کوچک و دیگر آبزیان و سخت پوستان و نرم تنان کوچک است. برخی از سفره ماهی‌ها ماهی‌های کوچک تررا می‌خورند و از آن‌ها تغذیه می‌کنند همین طور بعضی گونه‌های این جاندار نیز از میگو و خرچنگ تغذیه می‌کنند.

در بعضی دیگر از انواع این ماهی‌ها صدف جزو مورد علاقه‌ترین غذاهای این جانوران است. اکثر سفره ماهی‌ها در مناطق کم عمق به دنبال غذا می‌گردند و طعمه‌های خود را که ماهی‌های کوچک و سخت پوستان و نرم تنان است را از این نقاط از دریا صید می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

ویدئو/ یک ماهی عجیب که با تیراندازی شکار می‌کند!

پرواز عجیب و غریب این «ماهی» حیرت زده‌تان می‌کند/ عکس

همان طور که گفته شد تغذیه اکثر سفره ماهی‌ها از نرم تنان و کرم‌ها و یا سخت پوستان و ماهی‌ها و دیگر موجودات ریز دریایی می‌باشد که این جانور به هنگام شکار و برای صید کردن طعمه خود در زیر ماسه‌ها بدن خود را از طعمه پنهان می‌کند و فقط تنها عضوهایی از زیر ماسه‌ها بیرون هستند قسمت دم و چشم‌های سفره ماهی می‌باشد.

این دم در جانور نقش طعمه را بازی می‌کند که به صورت زیرکانه‌ای ماهی‌های دیگر را فریب می‌دهد و آن‌ها را به خود نزدیک می‌کند و پس از این که این ماهی‌ها به سفره ماهی نزدیک می‌شوند.

سفره ماهی با یک حرکت کوچک و سریع و با سرعت ماهی فریب خورده را گرفته و آن را می‌خورد و این گونه از ماهی‌های دیگر تغذیه می‌کند.