عکس/ استوری فوق احساسی دیوید بکهام برای مارک انتونی

دیوید بکهام ستاره سابق دنیای فوتبال با انتشار تصویری از مراسم ازدواج مارک آنتونی خواننده مشهور جهان به او ابراز احساسات کرده است.

کد خبر : ۱۴۵۲۸۲
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح- حواشی مراسم ازدواج پر سر و‌صدای مارک آنتونی خواننده مشهور جهان در شب گذشته یکی از سوژه های خبرساز اغلب رسانه های خارجی دنیا بود.

این در حالی ست که مارک آنتونی همسر سابق جنیفر لوپز، در ۵۴ سالگی و برای بار چهارم با نادیا فریرا مدل معروف و جوان ازدواج کرده است.

اما از حواشی جالب توجه این مراسم لاکچری حضور چهره های معروفی همچون دیوید بکهام ستاره اسبق تیم ملی انگلیس به همراه همسرش ویکتوریا بوده است.

در همین خصوص دیوید بکهام ساعات گذشته با انتشار تصویری از مارک آنتونی در لباس دامادی گرانقیمت اش به او ابراز احساسات کرده و او را برادر خطاب کرده است.

گفتنی است که نادیا همسر جدید مارک آنتونی از دوستان نزدیک نیکولا همسر بروکلین بکهام است.

حتی عروس بکهام شب گذشته با انتشار تصاویری ازدواج مارک آنتونی و همسرش را تبریک گفته بود. اما تا کنون هیچ تصویر مشترکی از خانواده بکهام و پسرشان بروکلین در این جشن منتشر نشده است.

بخوانید: ازدواج مجدد همسر اول جنیفر لوپز!

انتقام جویی عروس خانواده دیوید بکهام با همدستی بلا حدید!

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح به نقل از مجله Closer؛ ویکتوریا بکهام به عروسش نیکولا پلتز مشکوک است!

گویا او بلا حدید و جیجی حدید را تشویق کرده تا برای مک کارتنی همکاری کنند! این منبع به این رسانه گفت ویکتوریا بکهام از اینکه خواهران حدید با رقیب او، همکاری کنند خوشحال نیست.

این منبع آگاه با اشاره به شکاف بین این عروس و مادرشوهر گفت: «ویکتوریا فکر میکند که این کار نیکولا کاری جز انتقام جویی نیست!

با این حال، دیوید از ویکتوریا خواسته که زود نتیجه گیری نکند و با نیکولا صحبت کند. دیوید نمی‌خواهد روابط آنها با پسرشان بروکلین را بدتر کند!

ویکتوریا بسیار سخت کار کرده تا برند خود را توسعه دهد و آن را به موفقیت بزرگی برساند… طبیعتاً هر تصوری از کسی که تلاش می کند این پیشرفت را از بین ببرد، او را وحشت زده می کند‌.