رویای رفع فیلتر “یوتیوب” به واقعیت پیوست!

دادستان کل کشور گفت: مدت‌هاست که بحث رفع فیلتر یوتیوب برای برخی اقشار تصویب شده و اعلام کردیم که دستگاه‌ها نیاز‌ خود را اعلام کنند و مقدمات این موضوع فراهم شده است.

کد خبر : ۱۴۴۵۶
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح به نقل از فارس؛ دادستان نظامی تهران در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالى در مورد رفع فیلترینگ برخى از سایت‌ها براى برخى از مشاغل و اقشار پاسخ داد.

وی گفت: مدت‌هاست که بحث فیلترینگ و رفع آن براى دستگاه‌ها تصویب شده و اعلام کردیم و دستگاه‌ها باید نیاز‌ها خود را اعلام کنند و این آمادگى را داشتیم با این حال مقدمات این موضوع فراهم شده، اما دستگاه‌ها با تاخیر انجام دادند.

وى در خصوص احتمال فیلترینگ کلاب هاوس گفت: در این خصوص تصمیمى گرفته نشده است.

لزوم مدیریت فضاى مجازى

همچنین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین منتظرى دادستان کل کشور در آیین معارفه دادستان جدید نظامی تهران نیز ضمن گرامیداشت ماه مبارک شعبان و عید نوروز، اظهار کرد: محفل امروز با حضور تعدادى از مسئولان ارزشمند دستگاه قضایى و سازمان قضایى نیروهاى مسلح و فرماندهان پراقتدار و گرانقدر نیروهاى مسلح به مناسبت تقدیر از یکى از خدمتگزاران در سنگر قضا است که قریب به ٥ سال سکاندار دادستانى نظامى تهران بود.

دادستان کل کشور خاطرنشان کرد: ارتباط کارى بین دادستان کل و دادستان‌ها از جمله دادستان نظامى مستقیم است و آقاى ترکى آنچه در توان داشتند صادقانه انجام دادند. چهره شناخته شده دیگرى در این منصب سکان دار این مسئولیت سنگین است که آقاى سراج چهره شاخص و شناخته شده اى است و براى او آرزوى موفقیت دارم.

وى عنوان کرد: دستگاه‌هاى دیگر در ایجاد امنیت نقش دارند ولی نقش نیروهاى مسلح بی‌بدیل است.

جنگ فرهنگى دشمن

یکى از بسترهاى جنگ فرهنگى دشمن فضاى مجازى است و متاسفانه مدیریت فضاى مجازى به تعبیر مقام معظم رهبرى رهاست.

حجت الاسلام والمسلمین منتظرى اذعان کرد: برخى از مدیران هر از چندى به بهانه اى موضوع فیلترینگ را مطرح مى کنند در حالى که امروز این موضوع کاملا انحرافى، غلط انداز و فرار به جلوست.

بیشتر بخوانید: فیلترینگ اینستاگرام قطعی شد؟

دادستان کل کشور خاطرنشان کرد: هیچ کس نمى گوید فضای مجازى را ببندید بلکه موضوع مدیریت فضاى مجازى و رها نکردن آن است تا از این امکانات ارزشمند بر اساس مدیریت علمى و فنى استفاده شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین منتظرى خاطرنشان کرد: سازمان قضایى نیروهاى مسلح در خدمت نیروهاى مسلح در پیشگیرى از هر گونه آسیب وظیفه دارد و امیدواریم آقای سراج بتوانند در این عرصه به وظایف و تکالیف خود عمل کنند.