نفیسه روشن از نقش دختر مثبت و معصوم خسته است!

قش‌ها داشت برای من تکرار می‌شد و من را به ورطه کلیشه آن دختر مظلوم و معصوم و همواره مثبت سریال‌ها می‌کشاند.

کد خبر : ۱۴۱۸۳۹
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح ، به نقل از ایسنا، نفیسه روشن در پاسخ به اینکه «آیا قرار است این فاصله گرفتن از تلویزیون ادامه پیدا کند؟ » توضیح داد: در تلویزیون نقش‌ها داشت برای من تکرار می‌شد و من را به ورطه کلیشه آن دختر مظلوم و معصوم و همواره مثبت سریال‌ها می‌کشاند.

اما باید اذعان کنم که اگر نقشی ویژه و متفاوت از قبل برای یک مجموعه تلویزیونی به من پیشنهاد شود، حتما کار می‌کنم.

چون تلویزیون خانه اول من و جای نخست رشد و رسیدن من به شهرت است.

اما در حال حاضر ترجیح می‌دهم عرصه هنر بازیگری‌ام را گسترش دهم، تجربه‌های جدیدی کسب کنم و کارم را متفاوت‌تر از قبل دنبال کنم و فکر می‌کنم تئاتر به عنوان یک هنر مادر این فرصت را در اختیار من قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

عکس/ از نسخه مردانه نفیسه روشن رونمایی شد!

عکس عجیب نفیسه روشن با یک مرد عراقی!

تجربه رویارویی مستقیم با مخاطب

نفیسه روشن در بخش دیگری از این گفت‌وگو در پاسخ به اینکه "آیا تا به حال تجربه رویارویی مستقیم و نفس به نفس با مخاطب را برای اجرای نقشی داشته است، پاسخ داد:

بله، اما مربوط به ۱۳ سال قبل و دوران دانشجوییم است که خیلی جدی محسوب نمی‌شود، در واقع نمایش «معاشر» نخستین تجربه من به صورت حرفه‌ای است که در قدیمی‌ترین تماشاخانه تهران یعنی «تماشاخانه سنگلج» اتفاق خواهد افتاد.

از این حیث حس افتخار دارم که آغاز کارم روی صحنه نمایش از این تماشاخانه صاحب قدمت و اصالت شروع می‌شود.

استرس کار

او در پاسخ به اینکه برای روی صحنه رفتن، استرسی دارید؛ پاسخ داد:

به هر ترتیب تجربه بازیگری و همکاری با بزرگان این عرصه در تلویزیون و سینما در سالهای گذشته از میزان استرس می‌کاهد، برای من لحظه بسیار شیرینی‌ست و بی‌صبرانه انتظار می‌کشم تا رقم بخورد.

اگر بخواهم تشبیه کنم باید آن را به لحظه تولد یک نوزاد تشبیه کنم که همه چشم انتظار آمدنش هستند، حس زیبای یک تولد را تداعی می‌کند.