عکس/ اقامتگاه لاکچری دنیز دایی دختر علی دایی در تهران

دنیز دایی دختر ارشد علی دایی با منتشر کردن ویدیویی در صفحه شخصی اینستاگرام اش، از اقامتگاه لاکچری اش در تهران رونمایی کرده است.

کد خبر : ۱۳۸۹۱۲
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح- نام دنیز دایی دختر بزرگ علی دایی که این روزها به همراه مادرش ساکن لندن است در یک سال اخیر و بواسطه مصاحبه علی دایی در برنامه عادل فردوسی پور بر سر زبان ها افتاد.

این در حالی ست که تا قبل از این مصاحبه کاپیتان سابق فوتبال، همیشه رسانه های داخلی از نورا دختر کوچک علی دایی تصاویری را منتشر می کردند.

اما شهریار فوتبال ایران در گفت و گوی خود با عادل فردوسی پور داستان ازدواج اش را شفاف سازی کرد و اعلام کرد من الان تو زندگیم دو تا دختر دارم و از دختر ارشدش دنیز نام برد.

با این وجود این مسائل سبب شده تا امروزه دنیز در اینستاگرام دنبال کنندگان زیادی را با خود به همراه داشته باشد و بواسطه محبوبیت پدرش در مرکز توجه کاربران باشد.

در همین راستا او نمایی از یک اقامتگاه لاکچری را در صفحه شخصی اش منتشر کرده و اشاره کرده که به تهران آمده است.

البته بررسی ها نشان می دهد که این ویدیو برای چند ماه گذشته است و به زمانی بر می گردد که دنیز برای دیدار پدرش به ایران سفر کرده بود.

بخوانید: عکس/ تنها ژست فوتبالی جالب دنیز دایی و علی دایی سوژه کاربران شد

زندگی‌ام را مدیون علی دایی هستم

به گزارش خبر ورزشی، رضا اسدی هافبک فعلی تراکتور و سابق پرسپولیس به چند دلیل مدیون علی دایی است و در مورد اسطوره فوتبال ایران حرف‌های جالبی می‌زند.

او می گوید: علی آقا همیشه به من لطف داشتند و وقتی مصدوم شدم، هزینه عمل جراحی من را داد. باز هم می‌گویم علی دایی نظیر ندارد و اصلاً نیازی نیست که من از او تعریف کنم. هرجا علی آقا را ببینم به ایشان تعظیم می‌کنم و همواره قدردان زحمات علی دایی هستم. دایی اسطوره من و خیلی از مردم ایران است و امیدوارم همیشه سلامت باشد

هافبک سابق پرسپولیس می گوید: زندگی‌ام را مدیون علی دایی هستم. اینکه در این جایگاه ایستاده‌ام و شما عزیزان از من مصاحبه می‌گیرید و با هم صحبت می‌کنیم، به لطف این شخص است. از او برای این جایگاه خیلی ممنون هستم.