سقف شکنی در بازارها؛ عبور سکه از مرز 20میلیون تومان!

امروز یکشنبه چهارم دی قیمت سکه امامی همزمان با نیمه ابتدایی معاملات بازار در کانال ۲۰ میلیون آفتابی شد.

کد خبر : ۱۳۴۳۷۲
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش وقت صبح به نقل از فرارو؛ قیمت دلار توافقی امروز یکشنبه چهارم دی با رشد ۲۵۰ تومانی نسبت به دیروز به ۳۶ هزار و ۶۰۰ تومان رسید.

همزمان قیمت یورو در بازار متشکل ارزی که نرخ‌ها به صورت توافقی مشخص می‌شود، با جهش هزار و ۱۰۰ تومانی به نیمه کانال ۳۹ هزار تومان پا گذاشت.

در بازار طلا، روند صعودی قیمت‌ها و سقف‌شکنی‌ها ادامه داشت و نرخ هر گرم طلا ۱۸ عیار تا ساعت ۱۱ و نیم امروز به یک میلیون و ۸۳۷ هزار تومان رسید و سکه امامی در کانال ۲۰ میلیون معامله شد.

قیمت دلار و یورو در بازار متشکل ارزی

قیمت دلار امروز یکشنبه چهارم دی تا ساعت ۱۱ و نیم در بازار متشکل ارزی ۳۶ هزار و ۶۰۰ تومان به ثبت رسید و نسبت به عصر دیروز ۳۵۰ تومان ارتقا پیدا کرد.

عصر شنبه نرخ دلار توافقی ۳۶ هزار و ۲۵۰ تومان بود و حالا همزمان قیمت یورو امروز یکشنبه چهارم دی با جهش هزار و ۱۰۰ تومانی به ۳۹ هزار و ۶۰۰ تومان افزایش پیدا کرد.

قیمت طلا ۱۸ عیار

قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز یکشنبه چهارم دی تا ساعت ۱۱ و نیم به یک میلیون و ۸۳۷ هزار تومان رسید.

عصر دیروز طلا ۱۸ عیار کار خود را با ایستادن روی قله جدیدی یعنی یک میلیون و ۸۳۳ هزار تومان به پایان رساند، اما با شروع معاملات امروز، بالاتر از این محدوده معامله شد.

قیمت انواع سکه

قیمت سکه امامی امروز یکشنبه چهارم دی همزمان با نیمه ابتدایی معاملات بازار در کانال ۲۰ میلیون آفتابی شد. هر قطعه سکه امامی صبح امروز درحالی ۲۰ میلیون و ۱۹ هزار تومان فروخته شد، که عصر دیروز ۱۹ میلیون و ۹۱۵ هزار تومان ارزش داشت و قیمت آن ۱۰۴ هزار تومان ارتقا پیدا کرد.

رقمی که برای سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم حدود ۵۷ هزار تومان محاسبه می‌شود. چون از عصر دیروز تا الان قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم از ۱۹ میلیون و ۳۳۳ هزار تومان به ۱۹ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان رسیده است.

قیمت سکه گرمی، اما با افت ۱۰ هزار تومانی به چهار میلیون و ۳۶۰ هزار تومان تقلیل پیدا کرد.