رالی دابسون کیست؛ ماجرای خداحافظی تراژیک

دلیل خداحافظی رالی دابسون ابتلای همسرش به سرطان مغز استخوان بود و  برای حمایت از او، این تصمیم را گرفته بود.

کد خبر : ۱۳۱۳۵
لینک کوتاه کپی شد
0

به گزارش سرویس ورزش وقت صبح به نقل از ورزش سه، بازیکن 28 ساله تیم ملبورن سیتی موفق شد گل نخست تیمش را نیز به ثمر برساند. اما رالی دابسون در پایان این دیدار از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

دلیل خداحافظی او، ابتلای همسرش به سرطان مغز استخوان بود و دابسون برای حمایت از او، این تصمیم را گرفته بود.

در پایان این دیدار و در حالیکه دابسون در حال انجام مراسم خداحافظی از فوتبال بود، ناگهان مت استونهام نامزد دابسون از سکوهای استادیوم پایین آمد و در داخل زمین مسابقه در حالیکه زانو زده بود، رسما از رالی دابسون خواستگاری کرد تا این دو نفر صحنه های احساسی را رقم بزنند.

تصمیم احساسی رالی دابسون

دابسون در پایان بازی درخصوص این تصمیم خود گفت: «این مسئله (در کنار مت بودن)، مهم تر از دنیای ورزش است. مت تمام دنیای من است. من مسئله خداحافظی از فوتبال را از تیم مخفی نگه داشته بودم، زیرا می خواستم آنها تمرکز خود را حفظ کنند تا مطمئن شوند که ما فصل را با قدرت به پایان می رسانیم.

او ادامه داد: ما فصل پر فراز و نشیبی را گذراندیم. هم تیمی های من می دانستند که مت جراحی کرده است و من را بابت این تصمیم درک کردند. آنها عالی بودند.

استونهام شش سال پیش پس از تشنج هنگام انجام یک مسابقه فوتبال، متوجه شد که به سرطان مبتلا است.

او اوایل این ماه برای بار دوم جراحی شد و پس از انجام رادیوتراپی، باید به مدت 12 ماه شیمی درمانی شود. عمل اخیر او موفقیت آمیز بوده است.

لینک کوتاه