امیر تتلو شبیه ایرج میرزا است؟

وقیح‌ترین کلمات هم بخشی از ادبیات ماست و می‌توان از آن استفاده کرد، مثل استفاده درخشان ایرج میرزا از همین واژه‌ها.

کد خبر : ۱۲۷۹۰
لینک کوتاه کپی شد
0

وقت صبح - این روزها بحث ق رارداد امیر تتلو با کمپانی یونیورسال گرم است و برخی او را یکی از بهترین خواننده های ایران دانستند. خبرآنلاین در گفتگویی که با افشین هاشمی نویسنده و کارگردان داشته در مورد امیر تتلو هم با او صحبت کره است.

بخوانید: روم آسیدپویان در کلاب هاوس با امیر تتلو، ریحانه پارسا و پویان مختاری

هاشمی در این مصاحبه می‌گوید: من در طول زندگی‌ام نه تنها یک بار هم به صدای او گوش نکرده بودم که اصلا از وجودِ چنین شخصی بی‌اطلاع بودم و اولین بار در تبلیغات انتخابات دیدمش!

او ادامه می دهد: بعدتر بی آن که خود بخواهم، دو ترانه از او شنیدم که در آن‌ها از کلماتِ بسیار وقیحانه‌ای استفاده شده بود اما این همانی بود که او قصد انجامش را داشت و آن را درست انجام می‌داد.

به اعتقاد این نویسنده اگر خوراک فرهنگی درستی در اختیار فرزندمان گذاشته بودیم، اکنون احساس خطر نمی‌کردیم و گذر از موضوعی مثل ویدئو کلیپ ساسی‌ مانکن برای‌مان بغرنج نبود.

بخوانید: پیام متفاوت یونیورسال به امیر تتلو ؛ قرارداد سوپراستار!

وقیح‌ترین کلمات هم بخشی از ادبیات ماست

افشین هاشمی در ادامه مصاحبه می‌گوید: در ضمن یادمان نرود که وقیح‌ترین کلمات هم بخشی از ادبیات ماست و می‌توان از آن استفاده کرد، مثل استفاده درخشان ایرج میرزا از همین واژه‌ها.

او در مورد مقایسه تتلو و ایرج میرزا می گوید: قصد من ابدا مقایسه تتلو با ایرج میرزا نیست. من چنین کاری نمی‌کنم چون مخاطب تتلو نیستم و به خود اجازه نمی‌دهم وقتی مخاطب کار کسی نبوده‌ام در موردش اظهارنظر کنم.

هاشمی در مورد اینکه چرا مخاطب امیر تتلو نیست گفت: من از موسیقیِ دیگری لذت می‌برم و با شنیدنش احساس آرامش می‌کنم و در نتیجه تنها واکنشم بعد از شنیدن چنین کارهایی، خنده است و بس چون به گونه‌ای از کلمات استفاده می‌کند که من نه جراتش را، نه جسارتش را و نه اجازه‌اش را دارم؛ و نه اگر انجامش دهم، منتشر می‌شود.